Heb je een tip hoe je je velgen kan doen blinken als een spiegel?
Of de restjes van doodgereden insecten eenvoudig kan verwijderen?
Deel deze met ons op dit forum.
Het zicht in de spiegels van m'n k1200rs '00 vond ik ondermaats. Bij Hubo trof ik kleine bolle glaasjes voor 0.9 euro 't stuk. Folietje eraf, kleven, en veel meer dan 1.8 euro aan veiligheid gewonnen. Door 't kleine formaat ook geen afbreuk aan de esthetiek.
hla schreef:Heb ik ook links geplaatst op mij 1200RT
waar heb je ze gehaald ? ( ik ben van Zwevegem ).
heb er al naar gezocht maar degene die ik gevonden heb zijn niet van glas maar van gecromeerde plastiek.
vr gr,
Arnold.
De k1200rs is nooit gezegend geweest met de schitterende oplossing der k100rs-k1100rs. De spiegels zijn bij die modellen inderdaad aan de zijkanten van de kuip geplaatst met een zeer afdoende handbescherming tot voordeel. De k1200rs was initieel ook zo geconcipieerd maar de spiegels raakten echter nooit door de homologatie, met de noodoplossing van spiegels op stokskens op het stuur tot gevolg. 'k Vind het echter geen goeie oplossing, temeer het zicht in de ronde glaasjes vrij beperkt is. De "design-zijspoilers" zetten de handen ook veel minder uit de wind dan de vroegere, redelijk logge exemplaren. De meer rechthoekige spiegels van k1200rssen gebouwd vanaf 2001 bieden meer achteruitkijk. Onbegrijpelijk dat ze op de Gt dan weer de ronde monteerden.
Ik heb mijn spiegeltje gewoon op de originele spiegel geplakt. Er zit daar een hoek waar je alleen maar uw hand en stuur in ziet, en als je het daar plakt verlies je totaal niets van Uw origineel zicht naar achter.
Je krijgt er alleen een deel bij.
Ik dacht dat ik dat in Halfort gehaalt heb in het shopping center van Kortrijk(langs de ring).
Maar ik vermoed dat ze dat in alle zaken wel hebben waar automateriaal verkocht wordt.