OLHV naar Cochem met de madam.
Sinksen met motorvrienden en madammen naar Zeltingen-Rachtig
13 juni tot 23 juni Sloveense kust met motorvriend en de madammen.
Eind mei (hemelvaartweekend) naar Zuid Engeland met de Heren motorrijders waarmee ik vorig jaar naar de Alpen trok. Hemelvaart valt echter dermate vroeg dit jaar, dat er nog veel Alpenpassen gesloten zullen zijn , dus eens iets nieuws uitproberen.
Verder heeft de jongste zoon ( ) nog een twee- of driedaags motoreisje tegoed. Normaal was hij vorige zomervakantie aan de beurt, maar de weervoorspellingen hebben die plannen toen gedwarsboomd. Hopelijk valt het weer in de paasvakantie een beetje mee.
En met wat geluk is het dan tijdens de zomermaanden weer aan de beurt van de oudste zoon ( ). Dan kan den ouwe dit jaar drie keer met de moto op reis
Hopelijk naar de Harz met de Hoteltoer van onze GS-noorderburen. Gaat wat geven, met 39 Hollanders.
Hopelijk met mijn madam, waarvoor we een Piaggio MP3 LT zoeken, in juni een paar dagen en in september veel meer dagen, maar nog geen idee waarheen. Eerst haar maar 'ns (laten) leren rijden op die scooter.
Juist ja, ik ging je daar wat routes voor bezorgen. Zal ik tijdens het weekend werk van proberen te maken...
Greetz,
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
Hallo.
In Mei met de BMW naar Frankrijk,naar het treffen van de BMW club Amerika,de French Connection,
in Chateauneuf du Fau,in de buurt van Quimper.
In Juni,met de Harley naar Spanje,naar de European HOG Rally,in Jerez de la Frontera,nabij Cadiz.
En eind Augustus,met de BMW naar het treffen Thunder in the Glens,in Aviemore,in Schotland,en een
week later naar een BMW treffen in Engeland,in Tenbury Wells,in de buurt van Birmingham.
Dan is het reeds September,en zitten al mijn verlofdagen erop.
En waarschijnlijk tussendoor nog wel even een week-end naar Franrijk,naar Berignat,in de buurt van
Clermont-Ferrand. Ik weet daar een B&B,en Vera,de eigenaresse maakt lekkere spaghetti,en dan heb ik
weer een reden om te vertrekken.(ne mens moet toch af en toe eens en toerken doen,en dan is elke reden
goed om te rijden,zelfs een bord spaghetti op 860 km van thuis)
Salu.
Chris.
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
Een weekske Normandië met mijne maat en dan "op mijne alleen" een dag of 10 naar de Picos de Europa want daar ben ik vorig jaar niet geraakt nadat ik dagen stortregen over me heen kreeg en dat is niet leuk als ge met de tent reist. Toch plezant op pensioen zijn!
Jazz R1150GS - garmin 2610
Schotland 2006
Zuid Afrika 2007
vanaf volgende maand om de twee weken, als het weer het toelaat met het tentje naar de eifel, luxemburg of de moezel voor een weekendje, halfweg mei met tentje naar spanje en daarna terug weekendjes eifel
vier april wss de grill hutte voor het lang weekend
plannen hoeft niet, tentje en bij extreme kou een b en b
Schotland via Wales en Lake District, Alpen onverhard en Marokko onverhard, ziet er dit jaar weer goed uit
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
da zijn hier allemaal grootverdieners precies en mensen met véél tijd ??? reizeke hier reizeke daar
Da's gelijk op 't school, nu gaan ze een week gaan skien en nog een maand op uitwisselingsprogram naar Madrid, in mijnen tijd in 't college gingen we énen dag naar Parijs met den bus op en af op dezelfde dag...
ge hebt allemaal gelijk hoor, meepakken wat ge kunt....