zijkoffers
Moderator: GVN
zijkoffers
Heb momenteel een gs 1200 lc (2013) met de originele bmw vario zijkoffers.
Zou willen veranderen naar alu koffers.
Twijfel tussen de givi obk trekker outback koffers (rad)
en de hepco-becker xplorer alu.(wunderlich)
Heeft er iemand ervaring? Voor en/of nadelen?
-
WernerVS
Re: zijkoffers
Ik heb de Explorer koffer van H&B .
Ben tevreden van de koffers qua volume en het makkelijk op en af nemen . .
Het scharniersysteem moet je wel gewoon worden . Als je de koffer helemaal openzet en je stompt er per ongeluk wat hard tegen dan ligt je deksel wel tegen de grond . Geen ramp , ff klikken en het zit terug in elkaar .
Je moet er dus wel op letten .
Wat ik wel als nadeel heb ondervonden is dat de onderkant van harde pvc is .
Deze zomer motor moeten neerleggen en de onderkant barste in verschillende stukken .
En deze is niet apart te verkrijgen .
Ik heb hem er dan maar afgehaald , mal gemaakt en zelf en kopij gemaakt in polyester.
Heb je deze al eens bekeken ? http://www.arokoffers.nl/nl/alu-koffers ... re-koffers" onclick="window.open(this.href);return false;
Een goedkoper alternatief voor bovenstaand merken .
Wat je ook neemt , succes met de nieuwe koffers .
Ben tevreden van de koffers qua volume en het makkelijk op en af nemen . .
Het scharniersysteem moet je wel gewoon worden . Als je de koffer helemaal openzet en je stompt er per ongeluk wat hard tegen dan ligt je deksel wel tegen de grond . Geen ramp , ff klikken en het zit terug in elkaar .
Je moet er dus wel op letten .
Wat ik wel als nadeel heb ondervonden is dat de onderkant van harde pvc is .
Deze zomer motor moeten neerleggen en de onderkant barste in verschillende stukken .
En deze is niet apart te verkrijgen .
Ik heb hem er dan maar afgehaald , mal gemaakt en zelf en kopij gemaakt in polyester.
Heb je deze al eens bekeken ? http://www.arokoffers.nl/nl/alu-koffers ... re-koffers" onclick="window.open(this.href);return false;
Een goedkoper alternatief voor bovenstaand merken .
Wat je ook neemt , succes met de nieuwe koffers .
R1150GSA
Rij nu zelf rond met de Givi Trekker Outback koffers, en daar heb ik absoluut geen klagen over. Mooie afwerking, heel degelijke scharnier en slot, heel handig en makkelijk te gebruiken kliksysteem om kofers te plaatsen en verwijderen van het rek, perfect waterdicht...
Kortom, ik heb 't me nog geen seconde beklaagd, ik heb nochthans ervaring met SW Motech Trax en Touratech Zega Pro en alle BMW koffers om te vergelijken.
Meer info nodig, of goesting om is in 't echt te zien, kom maar langs
Grtz, Philip!
Kortom, ik heb 't me nog geen seconde beklaagd, ik heb nochthans ervaring met SW Motech Trax en Touratech Zega Pro en alle BMW koffers om te vergelijken.
Meer info nodig, of goesting om is in 't echt te zien, kom maar langs
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
Philz picz are here!
-
GSrijder
- Contacteer:
Je kan goeie raad krijgen van Koppel en ook je oor eens te luisteren leggen bij een collega van mij.
Is sinds kort een concullega van Koppel en eveneens gepassioneerd motorrijder, R1150GSA: zijn weblinkje
Is sinds kort een concullega van Koppel en eveneens gepassioneerd motorrijder, R1150GSA: zijn weblinkje
Some people learn to ride a GS, others are born to !!
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
Origineel BMW, mooi, degelijk en zeer duur.
Voor de prijs van de ombouw(rek, voetsteunen, koffers en sloten) heb je een mooie 125 cc scooter.
Voor de prijs van de ombouw(rek, voetsteunen, koffers en sloten) heb je een mooie 125 cc scooter.
-
stefenduro
- Contacteer:
cvl schreef:Heb momenteel een gs 1200 lc (2013) met de originele bmw vario zijkoffers.
Indien de orginele vario koffers te koop komen mag je me dit altijd laten weten, zoek een paar goede okkaziekes
R 1200 GS lc - Husqvarna 250FE
http://www.stefenduro.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.stefenduro.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Beste,
Ik rij momenteel met volgende koffersysteem:
Nomada system PRO met PRO II cases
deze zijn samen te stellen naar believen (grootte (31L/38L/45L), kleur, afwerking, accesoires) uitbreidbaar met alle toeters en bellen. Binnekort heb ik een set voor de LC binnen.
Voorlopig staat enkel de 1150gs set op de website. Ben de rest nu aan het toevoegen.
Als je ze eens in het echt wil zien, kan ik steeds eens passeren. heb een demo versie gemonteerd. Dit is de setup 2 x 45L met cutout voor uitlaat en zwarte deksels. Ben hier zeer content van. Poolse makelij en niet gespaard om 1 cent. Als je verdere info wenst, geen probleem.

Ik rij momenteel met volgende koffersysteem:
Nomada system PRO met PRO II cases
deze zijn samen te stellen naar believen (grootte (31L/38L/45L), kleur, afwerking, accesoires) uitbreidbaar met alle toeters en bellen. Binnekort heb ik een set voor de LC binnen.
Voorlopig staat enkel de 1150gs set op de website. Ben de rest nu aan het toevoegen.
Als je ze eens in het echt wil zien, kan ik steeds eens passeren. heb een demo versie gemonteerd. Dit is de setup 2 x 45L met cutout voor uitlaat en zwarte deksels. Ben hier zeer content van. Poolse makelij en niet gespaard om 1 cent. Als je verdere info wenst, geen probleem.

Laatst gewijzigd door Glenn1986 op 09 mar 2015, 19:05, 1 keer totaal gewijzigd.
http://www.allroadmoto.be" onclick="window.open(this.href);return false; - Allroadmoto op Facebook
-
Dirk Pauwels
Mooie site.
Wordt het niet eens tijd voor de moderatoren om een hoekje "commercieel" te maken in het forum, naar analogie met de noorderburen? Nu mag reclame voor sommigen niet, voor anderen dan weer wel etc...
Don't get me wrong, Ik heb er helemaal niets tegen dat sommigen hun zaken hier promoten als het met BMW's te maken heeft, alle info, sites etc altijd welkom wat mij betreft. Maar iedereen gelijk voor de wet dan.
Voor all eduidelijkheid, ik heb geen zaak dus ik heb er geen eigenbelang bij.
Wordt het niet eens tijd voor de moderatoren om een hoekje "commercieel" te maken in het forum, naar analogie met de noorderburen? Nu mag reclame voor sommigen niet, voor anderen dan weer wel etc...
Don't get me wrong, Ik heb er helemaal niets tegen dat sommigen hun zaken hier promoten als het met BMW's te maken heeft, alle info, sites etc altijd welkom wat mij betreft. Maar iedereen gelijk voor de wet dan.
Voor all eduidelijkheid, ik heb geen zaak dus ik heb er geen eigenbelang bij.
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
Beste,
Het was niet met intentie om te promoten. Indien dit tegen de regels is, verwijder ik de post/ Of mag die verwijderd worden.
Alvast men excuses dan
Het was niet met intentie om te promoten. Indien dit tegen de regels is, verwijder ik de post/ Of mag die verwijderd worden.
Alvast men excuses dan
http://www.allroadmoto.be" onclick="window.open(this.href);return false; - Allroadmoto op Facebook
-
Dirk Pauwels
Van mij moet er niets verwijderd worden, integendeel, hoe meer info hoe beter, promotioneel of niet. Maar strikt genomen is het eigenlijk niet toegelaten en ik zou liever hebben dat het gewoon wel kan, maar dan bij voorkeur in een apart hoekje, daar is mijns inziens iedereen mee gebaat.
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
-
melis luc
Is dit geen mooie en goede informatie voor iemand die er hier naar vraagt , als iemand nu die link naar hem had door gestuurd ,komt dat toch op het zelfde neer !! 
Nooit te oud om met een GS lc te rijden !!
Ja, maar als ik een link naar mijn site hier post is 't kot te klein
Zoals Dirk zegt, een hoekje "Commercieel" waar mensen als ik en Glenn hun site en items kunnen tonen, zonder risico op neegebliksemd te worden
Grtz, Philip!
Zoals Dirk zegt, een hoekje "Commercieel" waar mensen als ik en Glenn hun site en items kunnen tonen, zonder risico op neegebliksemd te worden
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Philz picz are here!
Philz picz are here!
Link is aangepast, Enkel de naam van de koffers is nog zichtbaar. Google is u vriend 
Is echt niet men intentie om hier een rel te starten.
Alvast men excuses als ik mensen op de tenen heb getrapt.
Is echt niet men intentie om hier een rel te starten.
Alvast men excuses als ik mensen op de tenen heb getrapt.
Ja, nogal een komedie allemaal.
Een link naar een webwinkel of andere beroepsactiviteit in een onderschrift mag, maar in het tekstvak niet ? 't Is enigszins lachwekkend, om het niet hypocriet te noemen.
Beter is inderdaad om er geen spel van te maken en een onderafdeling "commerciële mededelingen" te creëren. De lezers weten dan dat ze publiciteit mogen verwachten, en wie dat niet wil slaat die topics over.
En dan nu terug raadgevingen over en ervaringen met zijkoffers aub
Een link naar een webwinkel of andere beroepsactiviteit in een onderschrift mag, maar in het tekstvak niet ? 't Is enigszins lachwekkend, om het niet hypocriet te noemen.
Beter is inderdaad om er geen spel van te maken en een onderafdeling "commerciële mededelingen" te creëren. De lezers weten dan dat ze publiciteit mogen verwachten, en wie dat niet wil slaat die topics over.
En dan nu terug raadgevingen over en ervaringen met zijkoffers aub
Bob
Vroeger: XR125 - CB400N - CX500C - XV750C Virago - R1100RT - R1150R - K1200RS - R1150RT - R1200RT - KTM 990 SMT - K1200R Sport - R1150GSA - S1000XR - R1250GS - R1250RS - Nu: R1300GSA
Vroeger: XR125 - CB400N - CX500C - XV750C Virago - R1100RT - R1150R - K1200RS - R1150RT - R1200RT - KTM 990 SMT - K1200R Sport - R1150GSA - S1000XR - R1250GS - R1250RS - Nu: R1300GSA
Suc6 met je scooter RBee 
Laatst gewijzigd door luc boxer op 06 nov 2018, 10:00, 1 keer totaal gewijzigd.
luc boxer schreef:Suc6 met je scooter RBeeRBee schreef:Origineel BMW, mooi, degelijk en zeer duur.
Voor de prijs van de ombouw(rek, voetsteunen, koffers en sloten) heb je een mooie 125 cc scooter.![]()
Zie ik daar een link