Dus gans de weg met venster open rijden.
Wie heeft er een goeie tip
Moderator: GVN
Of als er "gesplashte" insecten ophangen, dan trekt ge zo'n lekkere vettige meet over gans uw scherm, meestal net op de hoogte waar ge wilt doorzienJe moet wel opletten dat er niet te veel vuiligheid op je scherm hangt want dan trek je met dat stripje krassen (spreek uit ondervinding ) dus scherm regelmatig proper maken is de boodschap.
'k Heb daar overlaatst ook eens achter gevraagd voor een Schuberth C2.Danny schreef:'t enige wat ooit echt hielp was mijn verwarmd vizierke op mijn systeem II... de rest zijn allemaal leuke lapmiddelen... jammer dat ze of niet meer te krijgen , of zo duur zijn he...
Op veiligheid staat geen prijs, als het echt degelijk is wil ik er wel 70 voor betalen.Xa4 schreef:70 € harald ... is wel genoeg he
Op mijn vorige helm had ik ook een pinlock. Prachtige uitvinding.GSven schreef:Ik rij sinds een 14 dagen met zo'n dubbel vizier, pin-lock was de juiste benaming?
Dat krijg ik niet aangedamptop een Shoei Raid
Nu nog zien of dat bestaat voor je type helm.
GSven
Harald, was dit voor een C2? Zo ja, het type dat ze geleverd hebben, was dit dan een standaard Pinlock of stond er een specifiek type helm/scherm op?Harald schreef:Ik heb vorig jaar een Schuberth gekocht, via Pin-lock in Nederland een exemplaar besteld en zelf gemonteerd.
Niet moeilijk, en zeer tevreden van de service