Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over accessoires en toebehoren voor de motorfiets
zoals verhoogd scherm, binnentassen, valbeugels, enz.
Na collectief overleg in den Axe volgende topic:
Er blijken een aantal trotste bezitters te zijn, sommige (waaronder ikke) hebben zelfs een aantal specifieke problemen ermee.
Wanneer het regent bemerk ik na een tijdje grijze vlekken op het duozadel. Na een tijdje verdwijnen die weer. In een poging dit te simuleren heb ik het zadel natgemaakt. Waarschijnlijk moet ik een tijd wachten vooraleer het optreedt want ik kreeg het niet te zien.
Laatst gewijzigd door Wingman X op 08 okt 2005, 20:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Da zadel zal misschien héél goe zitten, maar met da bankske gaat ge toch ni rap vooruitgaan men gedacht
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Heb alvast een foto'tje van dat van mij getrokken.
Tja die vlekken zijn een overschot van een off-raod tripje met Koppel.
Zie de elegantie en de voortreffelijke ergonometrie van dit zadel, ben in blijde verwachting
om een even aantrekkelijke zadels te kunnen ontmoeten.
Awel Stoffel, ik doe mee, ik denk dat ik ook een aantrekelijk zadel heb
Bij deze
En zelfs dit ook
Grtz, Philip!
P.S. Kweetet, 'k moen mij gras afrijden, kweetet