nieuwe forumbezoeker
Moderator: GVN
nieuwe forumbezoeker
Hallo BMW-rijders,
Blijkbaar lukt het me op de één of andere manier niet om mijn schrijven op het forum te krijgen.
Derde keer goede keer hoop ik.
Na 6jaar motorrijden, waarvan 4jaar met BMW en 2jaar met honda ben ik nu terug de gelukkige eigenaar van een R1100RT.
Potverdikke, wat heb ik die 2jaar BMW-loos rijden gemist.
Mijn eerste BMW was een R100RT, daarna een K100RT die dan vervangen werd door een RT1100.
Door omstandigheden (aankoopprijs van een Pan ST1100 met maar 12.000km op de teller) stapte ik dus naar honda over.
Deze toch wel schitterende motor liet ik over bij Caset voor een Flat six (zescylinder) die verdorie de looks heeft van een chopper doch rijdt als een klein duiveltje.
Nu, het choppergevoel was wat mij betrof vlug koude pap en stapte dus verleden week terug over op een BMW. Het werd terug een RT1100 van '96 met 54.000km op de teller.
Olala, wat een zalig gevoel om terug n'een Beemer tussen de benen te mogen placeren.
Het comfort, en het BMW-gevoel had ik echt wel gemist en ben dus overtuigd van mezelf dat, indien er met der tijd van motor moet verandert worden, de bmw vervangen zal worden door een bmw.
Voila, groetjes uit het Brugse en het ga jullie goed.
Blijkbaar lukt het me op de één of andere manier niet om mijn schrijven op het forum te krijgen.
Derde keer goede keer hoop ik.
Na 6jaar motorrijden, waarvan 4jaar met BMW en 2jaar met honda ben ik nu terug de gelukkige eigenaar van een R1100RT.
Potverdikke, wat heb ik die 2jaar BMW-loos rijden gemist.
Mijn eerste BMW was een R100RT, daarna een K100RT die dan vervangen werd door een RT1100.
Door omstandigheden (aankoopprijs van een Pan ST1100 met maar 12.000km op de teller) stapte ik dus naar honda over.
Deze toch wel schitterende motor liet ik over bij Caset voor een Flat six (zescylinder) die verdorie de looks heeft van een chopper doch rijdt als een klein duiveltje.
Nu, het choppergevoel was wat mij betrof vlug koude pap en stapte dus verleden week terug over op een BMW. Het werd terug een RT1100 van '96 met 54.000km op de teller.
Olala, wat een zalig gevoel om terug n'een Beemer tussen de benen te mogen placeren.
Het comfort, en het BMW-gevoel had ik echt wel gemist en ben dus overtuigd van mezelf dat, indien er met der tijd van motor moet verandert worden, de bmw vervangen zal worden door een bmw.
Voila, groetjes uit het Brugse en het ga jullie goed.
Re: nieuwe forumbezoeker
Ge zijt er nog maar en ge gaat al weer wegdaddy schreef:Voila, groetjes uit het Brugse en het ga jullie goed.
Proficiat met je aankoop, vele veilige kilometers toegewenst.
By the way welkom in het rijk der interlectuelen en no-nonsens, daar waar regels een feit zijn en facts reality.
Laat je ervaringen maar de vrije loop en zeker en vast een foto'tje posten hé.
Stoffel
Ik kan jullie alleen maar bijtreden...Alhoewel andere merken zoals o.m. HONDA objectief gezien soms (soms hè !) betere moto's maken, blijven de meeste toch terug naar een beemer grijpen. Straf, maar ik maak mezelf er ook schuldig aan !
Veel plezier met je nieuwe aanwinst !
R1100S Boxercupreplica, daarvoor K1200RS (ijsblauw-rood), daarvoor R1100S (grijs-geel)
...
...
Sorry,doch nog niet echt vertrouwd met dit forum.daddy schreef:Merci dirk-sus, ge zult wel gelijk hebben.dirk-sus schreef:hoi en ja ééns een bremer tusen de benen altijd een bremer.
Nog veel KM moto plezier
Doe ze de groeten in Deerlijk.
Zal nog wat tijd vragen denk ik.
PS hoe stuur ik n'een fotoke door
Stuur ze anders maar naar mijn emailadres door. Ben tenslotte van dezelfde streke!!daddy schreef:PS hoe stuur ik n'een fotoke door
Stoffel
Laatst gewijzigd door Stoffel op 25 okt 2005, 18:57, 1 keer totaal gewijzigd.
YOO
Wees welgekomen, O gij die 't licht weer ziet branden aan 't einde van de (Honda)tunnel
O ja, voor foto's, kijkt hier is
http://forum.bmw-mc-vl.be/phpBB/viewtopic.php?t=3797
Grtz, Philip!
Wees welgekomen, O gij die 't licht weer ziet branden aan 't einde van de (Honda)tunnel
O ja, voor foto's, kijkt hier is
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
yes, inderdeed, blijkbaar maken velen dezelfde"fout" als ik het zo mag omschrijven.Fillegaaz schreef:Ik kan jullie alleen maar bijtreden...Alhoewel andere merken zoals o.m. HONDA objectief gezien soms (soms hè !) betere moto's maken, blijven de meeste toch terug naar een beemer grijpen. Straf, maar ik maak mezelf er ook schuldig aan !
Nu, ge moogt er van op aan, plezier beleven zal ik zeker.
In het weekje tijd ondertussen al een 500tal kilometers gefietst;
MERCIKES, zal ik in de loop van de avond zeker eens uitproberen.Koppel!! schreef:YOO
Wees welgekomen, O gij die 't licht weer ziet branden aan 't einde van de (Honda)tunnel![]()
O ja, voor foto's, kijkt hier ishttp://forum.bmw-mc-vl.be/phpBB/viewtopic.php?t=3797
Grtz, Philip!
Vrouw en kinderen zijn gearriveerd en "bikken en zwijgen" is nu de opdracht.
Grapje hoor.
Mercikes voor de vele reacties in zo'n korte tijd
Nenk moa kzitn af en toe vanachterdaddy schreef:A ha, zie je gie ook n'een Bruggelink ??Stoffel schreef:Stuur ze anders maar naar mijn emailadres door. Ben tenslotte van dezelfde streke!!daddy schreef:PS hoe stuur ik n'een fotoke door![]()
Stoffel
Van Meende
Stoffel