Beste allemaal,
Ik dank jullie allemaal hartelijk voor alle goede (en soms tegenstrijdige) adviezen over de aanschaf van een K of een R. Afgelopen weekend heb ik mijn K100RS M-power uit 1986 verkocht aan een goede collega. Hij blij en ik blij. Ik gun hem nog vele genoegelijke km's.
Direct de dag erna stond 'mijn' K1100LT te koop. (Ik was al een tijd aan het kijken) Vanmiddag heb ik hem gekocht en opgehaald. Een mooie zwarte K met een grijs zadel, uit 1992 en met 55.000 km. Goede conditie, zowel uiterlijk als technisch.
En nu maar lekker rijden.
Als ik jullie zie zal ik uitgebreid zwaaien.
vriendelijke groet,
Menno Lesterhuis uit Heiloo
K1100LT 4ever?
Moderator: GVN
-
menno lesterhuis
Re: K1100LT 4ever?
Proficiat Menno maar als je uitgebreid zwaait, wel uw andere arm aan het stuur houden hémenno lesterhuis schreef:Beste allemaal,
Ik dank jullie allemaal hartelijk voor alle goede (en soms tegenstrijdige) adviezen over de aanschaf van een K of een R. Afgelopen weekend heb ik mijn K100RS M-power uit 1986 verkocht aan een goede collega. Hij blij en ik blij. Ik gun hem nog vele genoegelijke km's.
Direct de dag erna stond 'mijn' K1100LT te koop. (Ik was al een tijd aan het kijken) Vanmiddag heb ik hem gekocht en opgehaald. Een mooie zwarte K met een grijs zadel, uit 1992 en met 55.000 km. Goede conditie, zowel uiterlijk als technisch.
En nu maar lekker rijden.
Als ik jullie zie zal ik uitgebreid zwaaien.
vriendelijke groet,
Menno Lesterhuis uit Heiloo
Foto's graag, please
Stoffel
-
menno lesterhuis
fotootje, jawel maar hoe?
Luitjes,
Als nieuwe trotse bezitter van een k1100LT zou ik dolgraag een fotootje van mijn machien posten, maar hoe doe ik dat?
vr gr
Menno
Als nieuwe trotse bezitter van een k1100LT zou ik dolgraag een fotootje van mijn machien posten, maar hoe doe ik dat?
vr gr
Menno
-
menno lesterhuis
ik snap de faq niet
Eelco,
Erg genoeg om te zeggen. Ik was wel slim genoeg om eerst de Faq te bekijken voordat ik mijn vraag op het forum zette, maar niet slim genoeg om het antwoord te begrijpen. Ik moet dus linken naar een foto. Maar hoe doe ik dat dan?
In afwachting,
vr gr
Menno
Erg genoeg om te zeggen. Ik was wel slim genoeg om eerst de Faq te bekijken voordat ik mijn vraag op het forum zette, maar niet slim genoeg om het antwoord te begrijpen. Ik moet dus linken naar een foto. Maar hoe doe ik dat dan?
In afwachting,
vr gr
Menno
link
Hoi Menno!
Heb je de foto ergens op een site geüpload?
Dan kopieer je de link en plaats je die hier in jouw bericht tussen [img]en[/img].
Of dus zo : [img]link%20naar%20jouw%20foto[/img]
En dan verschijnt jouw foto vanzelf!
Veel succes!
Cis
Heb je de foto ergens op een site geüpload?
Dan kopieer je de link en plaats je die hier in jouw bericht tussen [img]en[/img].
Of dus zo : [img]link%20naar%20jouw%20foto[/img]
En dan verschijnt jouw foto vanzelf!
Veel succes!
'73 R75/5 --> '91 R100RT --> '96 K1100LTse --> 11/2006 niets meer...