dank bij voorbaat
werkplaatshandboek auto
Moderator: GVN
werkplaatshandboek auto
hallo kent iemand een site waar werkplaatshandboeken kunt downloaden ivm auto's (vw passat)
dank bij voorbaat
dank bij voorbaat
-
Iron Gonzo
en mitsubishi pajero sport 
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Werkplaatsfiches
Er zijn sites, maar de info komt er maar uit met paswoord, ze zijn bedoeld voor garagisten. De meeste tweedehandsgarages hebben toegang tot zo'n site. Misschien kan je daar je licht eens opsteken.
Een mens met een beetje hart zal u wel helpen denk ik.
Vroeger hielden ze er in de Lokerse bibliotheek ook een grote verzameling werkplaatshandboeken op na, maar of ze die up-to-date houden weet ik niet. Als je geen boeken ontleend hoef je geen lid te zijn, en een fotocopieken kunnen ze daar ook nemen.
Een mens met een beetje hart zal u wel helpen denk ik.
Vroeger hielden ze er in de Lokerse bibliotheek ook een grote verzameling werkplaatshandboeken op na, maar of ze die up-to-date houden weet ik niet. Als je geen boeken ontleend hoef je geen lid te zijn, en een fotocopieken kunnen ze daar ook nemen.
TiP: geen vraagbaak, maar een massa informatie van vaklui en particulieren, haast elk probleem wordt er besproken: http://www.problemcar.nl