Duozadeltas

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over accessoires en toebehoren voor de motorfiets
zoals verhoogd scherm, binnentassen, valbeugels, enz.

Moderator: GVN

Plaats reactie
luc boxer

Duozadeltas

Bericht door luc boxer »

http://www.wunderlich.de/shopimgs/I/1250206b.jpg
Heeft er iemand ervaring met de waterdichtheid van deze wunderlich zadeltas?
Waterdicht bedoel ik wel voor 100%, ook na een hevige stortbui zodat ik op mijn werk aankom en mijn papieren nog droog zijn.
luc boxer

Bericht door luc boxer »

.
Laatst gewijzigd door luc boxer op 01 nov 2018, 22:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Wingman X
Contacteer:

Bericht door Wingman X »

Waarom geen echte topkoffer? Hepco & Becker, GIVI, BMW...
Is zeker waterdicht en als je ergens aankomt kunt je uw zaken veilg wegbergen. Is wel pak duurder.
:grin: Ninja's Machen Keine Witze !
RUSOR

Bericht door RUSOR »

Hey Lukske,

Wij gebruiken wel een wunderlich zadeltas... maar het is een ander type voor de S.... we zijn er zeer tevreden over ivm met afwerking en de prijs kwaliteit waren zeker in orde....

Bij het type dat wij hebben stond echter vermeld dat deze niet waterdicht is... maar dit valt al bij al wel mee....

GRTS Danny
Danny

Bericht door Danny »

er is maar één echte waterproof tanktas en die is van Ortlieb, de tanktas die door Wunderlich verkocht word (kahedo) is vervaardigd in waterdichte stof maar de naden zijn niet waterproof... de regenhoes is makkelijk in gebruik en dan ben je 100% safe !
De tanktas blijft dan ook proper... er is een groot verschil tussen waterdicht (wat erg weinig dingen zijn) of waterafstotend.
Op een doorsnee motor houd de tantas 't wel een tijdje uit tot er water in komt. ik heb het oudere model (lees poreuzere stof) en die houd het op de GS een flinke tijd uit alvorens er links of rechts een naad binnenin klam wordt. :wink: de BMW scoort zeker niet beter en is ook een pak duurder
Philippe

Bericht door Philippe »

Het is bij mij ook vanwege de prijs en ook de grootte van de BMW tanktas dat ik voor een aftermarket tanktas koos(Touratech).Ik rij dan ook al niet graag met tanktas,enkel voor reizen en weekends.
R1200GS ´05 & R100R ´93 & Harley Davidson ´12
Plaats reactie