Simpel vraagje

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW K-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
mozart

Simpel vraagje

Bericht door mozart »

Passen de buddy steppies van een K75 op de gaatjes in de plaat van een K1100 (dus ook op de passagiers plaats)??? :?: :?:
K 1100 LT
Erik

Bericht door Erik »

volgens de ETK zijn de voetsteunen vòòr wel en achter niet uitwisselbaar. De schetsplaat van een K1100 is niet uitwisselbaar met die van een K75.
groeten
Erik op K75RT met Garmin StreetPilot 2820 en CNEur NT LifeTime.
Afbeelding
FlyingBrick K-Technik
John
Contacteer:

Bericht door John »

De buddy stepjes zijn volgens mij uitwisselbaar. Kijk naar de bevestigging, is die dezelfde dan is er niks mis mee. :wink:
mozart

Bericht door mozart »

John schreef:De buddy stepjes zijn volgens mij uitwisselbaar. Kijk naar de bevestigging, is die dezelfde dan is er niks mis mee. :wink:
Precies en daar zit het hem nu net in, ik heb (nog) geen fototje van de steppies die te koop aangeboden worden vandaar :lol: :lol:

Ook Erik bedankt voor het antwoord, het zou erg jammer zijn, heb ik eindelijk iets gevonden....... :cry: Het gaat in ieder geval niet om de hele schetsplaat, alleen de steppies achter.
K 1100 LT
jerryb

Bericht door jerryb »

Hier al eens gekeken?
Als de serienrs dezelfde is het volgens mij onderling uitwisselbaar

http://www.maxbmwmotorcycles.com/fiche/fiche.asp

't is maar een idee eh...
mozart

Bericht door mozart »

Dank je wel voor het antwoord, het probleem is alleen dat ik niet veel weet van de steppies die ik wikl hebben. Ik heb bij iemand geinformeerd of hij steppies had en die had hij alleen wel van een K75 maar ik zoek dus iets voor mijn K1100 vandaar dus de vraag of het past, ik weet dus niet van welk jaar die motor waar ze van af komen etc. hier is een gemailde afbeelding van de steppies van de K75 zou iemadn misschien even bij zijn K1100 LT willen kijken of deze overeen komen???

Dank jullie wel voor de reacties allemaal!! :lol:

Afbeelding
K 1100 LT
John
Contacteer:

Bericht door John »

Kopen die hap! Dat zijn goei. :lol:
mozart

Bericht door mozart »

Kijk dat is de recatie waar ik op zat te wachten :lol: :lol: :lol: Dank je wel!!!!
K 1100 LT
mozart

Bericht door mozart »

Heb ze vandaag ( :shock: super snel) binnen gehad, zien er super uit!!!! Dank jullie wel voor de hulp!!! Weer een onderdeeltje binnen voor op mn brommertje :lol:
K 1100 LT
Plaats reactie