windscherm voor R 850 RT (2)
Moderator: GVN
windscherm voor R 850 RT (2)
Hallo iedereen, bedankt voor jullie goeie advies voor mijn nieuwe windscherm, ik heb uiteindelijk een GIVI gekocht bij RAD maar ik zie dat de gaten van het nieuw scherm niet perfekt zijn tussen de linkse en de rechter zijde om hem te bevestigen, is het normaal ? zou ik mogen het scherm lichtjes meer buigen en bevestigen ? graag nog eens jullie advies. dank bij voorbaat. johan9096
-
pvde
- Contacteer:
Yep,
Bij mij kwamen de gaten wel overeen
Hoeveel mm verschil is er
(Verticaal of Horizontaal
)
Houdoe
Bij mij kwamen de gaten wel overeen
Hoeveel mm verschil is er
Houdoe
Laatst gewijzigd door pvde op 26 jan 2006, 20:40, 1 keer totaal gewijzigd.

ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
-
pvde
- Contacteer:
Yep,
Misschien de gaten voorzichtig een paar mm uitvijlen met een ronde vijl
(2 a 3 mm L & R)
en nieuwe rubberen dichtingsringen die iets groter zijn plaatsen
Houdoe
Misschien de gaten voorzichtig een paar mm uitvijlen met een ronde vijl
en nieuwe rubberen dichtingsringen die iets groter zijn plaatsen
Houdoe

ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
-
John
- Contacteer:
Wat dus wil zeggen dat de gaten in het Givi scherm verder of dichter bij elkaar staan dan het origineel. Dan maak je best een papier mal waar je de gaten van het origineel op aftekend. Hou dit dan tegen het Givi scherm en zie waar je dan met een ronde vijl wat moet uitvijlen. Ga niet dat scherm proberen te verplooien want dan ga je wringen op de alu armen van de ruitverstelling. Dit kan leiden tot allerlij beschadiggingen.