Hallo motorijders ik ben op zoek naar goede banden voor een R1150RT
ik rijd nu met metzler en ben er niet gerust in. Ikzelf ben nog al een vinnig chauffeurke en heb wijnig vertrouwen in die banden,alhoewel ik er 15000 km mee heb afgelegd.Daar ik vind dat het wegdek wat vochtig is dat hij van achter eens durft uitwijken.zijn er motorijders die er meer van op de hoogte zijn van een goede band voor een sportieve rijder.Ikzelf leg liever om de 7000 Km een nieuw stel banden dan er eenmaal met tegen het asfalt te smakken
Groetjes Eddy R1150RT
De zoekfunctie op dit Forum zal je veel verder helpen of loop het Banden Forum maar eens af. Ik heb steeds Bridgestone BT 020 op mijn RT gehad, heel tevreden over maar zoals smaken en geuren verschillen zijn er ook andere goede banden.
Yep, BT020 tot het tegendeel is bewezen Eenmaal die wat is opgewarmd (en dat is snel) kan je lekker door de bochten scheuren... bovendien houden ze het lekker lang uit...
catronics schreef:Hallo motorijders ik ben op zoek naar goede banden voor een R1150RT
ik rijd nu met metzler en ben er niet gerust in. Ikzelf ben nog al een vinnig chauffeurke en heb wijnig vertrouwen in die banden,alhoewel ik er 15000 km mee heb afgelegd.Daar ik vind dat het wegdek wat vochtig is dat hij van achter eens durft uitwijken.zijn er motorijders die er meer van op de hoogte zijn van een goede band voor een sportieve rijder.Ikzelf leg liever om de 7000 Km een nieuw stel banden dan er eenmaal met tegen het asfalt te smakken
Groetjes Eddy R1150RT
Metzler 6 niks beter 12000 km
Laatst gewijzigd door de witten op 30 jan 2006, 20:16, 1 keer totaal gewijzigd.
R1150RT Blackline
r1200 gsa Black
face your fears, live your dreams
had eerst metzeler, k vond die minder goed "plakken"
dees BT020 (voor en achter) geven echt een heel veilig gevoel. Levensduur weetik nog ni maar zoals Relax al eerder zei (bandenforum) : t is je enig contact met de weg dus als ze dan beter plakken en wat meer kosten (per km) dan geen compromissen
dus : tot het tegendeel bewezen is, voor mij BT020 (maar elk zijn goesting hé)
Rij nooit sneller dan je engelbewaarder vliegen kan !