Promotietrip 2006
Moderator: GVN
Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Promotietrip 2006
Heb me gisteren ingeschreven voor de promotietrip 2006 richting Zwitserland.
Vorig jaar ook deelgenomen en was erg meegevallen.
Zijn er nog die reeds ingeschreven hebben of van plan zijn zich in te schrijven?
Vorig jaar ook deelgenomen en was erg meegevallen.
Zijn er nog die reeds ingeschreven hebben of van plan zijn zich in te schrijven?
Harley Davidson FLHTCU - Harley Davidson FXSTC
-
Wulf
wij gaan ook mee
@ spoorman
als je je motor voldoende beheerst en het ziet zitten om dagritten van ongeveer 400 km te rijden nietemin op je eigen tempo en je kan overweg met een roadboek ( boletjes en pijltjes) of gps is er geen enkel probleem.
@ spoorman
als je je motor voldoende beheerst en het ziet zitten om dagritten van ongeveer 400 km te rijden nietemin op je eigen tempo en je kan overweg met een roadboek ( boletjes en pijltjes) of gps is er geen enkel probleem.
2003-2011 F650-R1100GS-C1-R1150RT-K1200GT-R1200GS'04-HP2 Mega Moto
2011-...R1200GS '04
2011-....Trek Madone...
2011-...R1200GS '04
2011-....Trek Madone...
@spoorman: wat heet lang? wat heet ervaring? hoeveel km heb je al gemaakt? heb je al andere langere (dag)trips meegedaan? heb je ervaring in de bergen of ga je soms in de ardennen toeren? rij je alleen of met twee? heb vorig jaar gemerkt dat men toch tussen 400 en 500 km doet per dag. is perfect te doen als je s middags geen uren gaat lunchen en niet te ver mis rijdt. je reserveert ook best de extra dag, dan moet de vijfde dag geen 725 km in één ruk afleggen en kan je langs toeristische weg terug naar huis. indien je vragen hebt, stel ze gerust.
extra reisverzekering nodig ?
Ik heb nog een praktisch vraagje - is het aan te raden om een extra verzekering genre "europassistance" te nemen voor deze trip ?
t'Zal bij mij mijn eerste redelijk verre reis met de motor zijn.
Voor panne en pech heb ik mijn BMW Service Card, dus de motor geraakt wel thuis daarmee. Maar ik vraag mij af hoe ikzelf teruggeraak in dat geval...?
Thanks in advance.
t'Zal bij mij mijn eerste redelijk verre reis met de motor zijn.
Voor panne en pech heb ik mijn BMW Service Card, dus de motor geraakt wel thuis daarmee. Maar ik vraag mij af hoe ikzelf teruggeraak in dat geval...?
Thanks in advance.
Ik heb ook altijd de Service Card mee op reis en denk wel dat dit volstaat (gelukkig nog nooit nodig gehad). Er wordt trouwens ook voor de bestuurder (en evt duo) gezorgd, maar vraag me niet de details, daarvoor kijk je best op de site van BMW Belgium.
Bij de promotietrip gaan we niet verder dan Zwitserland of Noord Italie dus de trein terug is altijd mogelijk. Maar moest het zover komen dan zullen de mensen van BMW MC Vlaanderen (en/of andere deelnemers aan de trip) wel hulp bieden om alles in goede banen te leiden.
Van dit standpunt mag je echter niet uitgaan als je op reis vertrekt. Als je motorfiets in orde is voor het vertrek zit je reeds goed. Voor kleine pannes is er technische bijstand voorzien. Een motorfiets is en blijft een stuk mekaniek, dus er kan altijd iets stuk gaan.
Positief denken en vertrouwen hebben in je BMW zou ik zeggen en dan komt het wel in orde.
Bij de promotietrip gaan we niet verder dan Zwitserland of Noord Italie dus de trein terug is altijd mogelijk. Maar moest het zover komen dan zullen de mensen van BMW MC Vlaanderen (en/of andere deelnemers aan de trip) wel hulp bieden om alles in goede banen te leiden.
Van dit standpunt mag je echter niet uitgaan als je op reis vertrekt. Als je motorfiets in orde is voor het vertrek zit je reeds goed. Voor kleine pannes is er technische bijstand voorzien. Een motorfiets is en blijft een stuk mekaniek, dus er kan altijd iets stuk gaan.
Positief denken en vertrouwen hebben in je BMW zou ik zeggen en dan komt het wel in orde.