FM modulator-MP3

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over accessoires en toebehoren voor de motorfiets
zoals verhoogd scherm, binnentassen, valbeugels, enz.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Johny

FM modulator-MP3

Bericht door Johny »

Hallo

Gisteren aangekomen met airmail vanuit de USA een FMmodulator die je gewoon in de sigaretten aansteker inplugt en waarin je direkt een USB stick kan insteken geladen met MP3 muziek.
Dit ding werkt perfect in de auto maar ook in de R1200CL,zo kan je met een gewone audio instalatie toch de laatste technieken gebruiken.
Ik heb er een stick in zitten van 1GB, als die volzit met muziek ben je toch even zoet.

Groeten.
Berre

Bericht door Berre »

Heb je hier wat meer uitleg/een website over. Interesseert me wel. Maar hoe werkt het dan naar je autoradio toe?
Johny

FM modulator

Bericht door Johny »

Hallo

Ik heb het gevonden op ebay door gewoon (FM modulator) in te toetsen de verkopen heet Benboxalljnr en het kost 10.99 £ de transportkost is 7.90£ het zou een Engelse firma zijn maar het werd vanuit de USA verstuurd,Opgelet! het is hier niet toegelaten omdat je een FM signaal in de radio band uitzend maar ik vraag mij af wie je zou storen het signaal reikt maar 6 meter(20voet).
Je kan kiezen tussen 7 verschillende frequenties die door een groene LED worden aangeduid,daarna zet ge uw radio op de overeenstemmende frequentie en klaar is kees,het audiogeluid is verbluffend.
Ik heb in de rechterkoffer waar de radio-cd van mijn R1200CL zit een sigarettenaansteker gemonteerd zodoende blijft de modulator droog.
Er is ook een kabeltje bijgeleverd voor de aansluiting van eventueel een portabele CD player-MP3 player of DVD player.

groeten.
Johny

fm modulator

Bericht door Johny »

Beste Berre

Ik zie nu dat je in Hasselt woont,je kan altijd bij mij eens komen kijken ik woon in Stevoort dus vlak bij mekaar.

Groeten.
Eric

FM Modulator

Bericht door Eric »

toch graag wat meer gegevens, ik vind hem niet direct,
of gaat het soms over dit
Afbeelding
Alles gaat slechter onder druk

R 1200 CL (ervoor K1100LT)
BMW Motor Club Vlaanderen lid n°2352585
Berre

Bericht door Berre »

Graag, ik woon in Runkst, dus dat is wel vlakbij. Vertrek dit weekend naar Oostenrijk tot midden volgende week maar wil daarna wel eens even komen kijken.
pvde
Contacteer:

Bericht door pvde »

Yep,
Kijk eens op deze Topic,
http://forum.bmw-mc-vl.be/phpBB/viewtop ... =modulator
Hier staan nog een aantal voorbeelden van FM-Modulators.
Houdoe
Afbeelding Afbeelding
ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
Afbeelding BMW F800GS
Gele
Contacteer:

Bericht door Gele »

er bestaan ook Fm modulatoren die je tussen je antenne en radio aansluit. Hierdoor is het risico op storingen minder.
Gele: wel snel , niet rap
Johny

FM modulator

Bericht door Johny »

Hallo allemaal,

De modulator die Eric laat zien is ongeveer dezelfde maar ik zie dat deze uitvoering de freqentie digitaal laat zien daar de mijne 7 groene LEDs heeft.
Als je op ebay FM modulator opzoekt krijgt ge er een aantal te zien maar onderkant pagina staat (meer opjecten gevonden in andere landen) dan klikt ge op Verenigd Koninkrijk daar vind ge de verkoper en fotos van mijn uitvoering.
De modulator die ge tussen de antenne moet schakelen is niet storingsgevoelig maar dan ben je verplicht hem vast in te bouwen en kunt ge hem niet in verschillende voertuigen gebruiken.
Berre je bent altijd welkom geef een belletje op voorhand 0473231387 verder een goede reis.

Groeten.
Plaats reactie