Rij al jaren met de Metzler Tourance en ben daar heel tevreden van, maar de volgende bandenwissel....ja zeker!

Moderator: GVN
Laat je ons weten wat je er van vindt, Léon? Ik zit ook tegen een bandenwissel aan te kijken en neig ook naar de Roadtec 01, maar vind nog niet veel gebruikerservaringen. Bedankt!Léon schreef:Ik ben voor de Roadtec 01 gegaan, ben benieuwd hoe die het gaat doen. 184 € bij de BMW dealer.
En? Betaalbaar?Dirk 9700 schreef:Ze liggen op de nieuwe GS benieuwd wat dit zal geven![]()
![]()
![]()
Groeten,
Dirk
@Den DirkEn? Betaalbaar?![]()
de kans is bij mij ook heel groot dat ik die banden er laat opzetten volgende keer.
Mmmmm, zwart cardanneke.Dirk 9700 schreef:Ze liggen op de nieuwe GS benieuwd wat dit zal geven![]()
Groeten,Dirk
RS I verschillende sets gehad (rij ong 30K km / jaar voor werk). Vond ik tot nu toe een hele goed band. Was mijn favoriet geworden.sergeGS schreef:Dunlop Roadsmart 3 liggen er bij mij al 4 weken op. Ongelooflijk leuke band om mee te rijden.
Maar ben dan ook Dunlopfanaat sinds de Roadsmart 1 op de markt kwam.
Ben wel benieuwd naar de levensduurte, want was bij de vorige (Trailsmart) maar een dikke 4000km.
Ga dit weten na de Pyreneeën trip in juni.
Was je tevreden van de RS1, dan zal je super tevreden zijn van de RS3. Vorige week in de gietende regen gereden en dit weekend wat gaan spelen in de franse ardennen, RS1 en RS2 is voltooid verleden tijd.J schreef:
Nu is er weer een RS II versleten maar zou eerder terug gaan voor de RS I tenzij ik hier echt goed commentaar hoor van andere forumleden (doorrijders graag).
J
RSI zal moeilijk zijn, maar op het salon met de manager van Dunlop gesproken. Ze worden toch nog in kleine oplagen gemaakt.sergeGS schreef:Was je tevreden van de RS1, dan zal je super tevreden zijn van de RS3. Vorige week in de gietende regen gereden en dit weekend wat gaan spelen in de franse ardennen, RS1 en RS2 is voltooid verleden tijd.J schreef:
Nu is er weer een RS II versleten maar zou eerder terug gaan voor de RS I tenzij ik hier echt goed commentaar hoor van andere forumleden (doorrijders graag).
J
Trouwens, RS1 is niet meer verkrijgbaar. En als één of andere bandenboer die toch nog op stock heeft is die minstens 4 jaar oud.
Relax schreef: op nieuwe Pirelli Scorpions Trail 2.