gps kopen in Belgie???
Moderator: GVN
gps kopen in Belgie???
Ik lees vele berichten over de aanschaf van een GPS in Nederland(Notter-Hunsel)Wat is er mis bij onze dealers in Belgie(Moto 2000 of andere)Veel duurder in prijs of ontbreekt er wat aan de service??
Heb zelf via mail prijs gevraagd (2610)aan moto 2000,maar ze gaven mij enkel de raad eens langs te komen.Toch prijsverschil met Nederland?
Website van Notter is wel af ,goede info,klantgerichte aanpak,duidelijke taal!!
Ook de oplossing met de Perfect cradle red en bleu is knap.Graag uw mening
groetjes (GS1100)
Heb zelf via mail prijs gevraagd (2610)aan moto 2000,maar ze gaven mij enkel de raad eens langs te komen.Toch prijsverschil met Nederland?
Website van Notter is wel af ,goede info,klantgerichte aanpak,duidelijke taal!!
Ook de oplossing met de Perfect cradle red en bleu is knap.Graag uw mening
groetjes (GS1100)
-
- Berichten: 2652
- Lid geworden op: 04 nov 2004, 18:11
- Woonplaats: Essen -Wildert
- Locatie: Antwerpen
- Contacteer:
En hier de URL,
http://www.naverik.be/
http://www.naverik.be/
ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
BMW F800GS
-
- Berichten: 22
- Lid geworden op: 12 nov 2004, 21:12
- Locatie: Zevenaar
Beste Noek,
Notter is een beetje een begrip aan het worden in Nederland.
Kijk eens op het forum van http://www.gps.nl en volg dit is een aantal dagen.
De conclusie zal hetzelfde zijn als voor mij op het Forum van jullie zuiderburen.
In een woord: Perfect
groeten
Notter is een beetje een begrip aan het worden in Nederland.
Kijk eens op het forum van http://www.gps.nl en volg dit is een aantal dagen.
De conclusie zal hetzelfde zijn als voor mij op het Forum van jullie zuiderburen.
In een woord: Perfect
groeten
Red RT & Red PP
Je kan ook terecht in Brecht bij PC-Yellow. De man is zelf een BMW_rijder .
De website met alle verdere gegevens : http://www.pcyellow.be/
Zelf ben ik al bij moto2000 geweest : goede uitleg, al lijkt niet iedereen de rustige manier van uitleggen van de man te apprecieren.
In een zotte bui ook al naar Notter gereden - op een zaterdag, dus geen files onderweg, wel 250km heen en terug en in de winkel anderhalf (ja 1,5) uur aangeschoven. Ook goeie uitleg, prijs enkele euro's lager dan in Gent, maar wel 500km gereden.
Wil je echt goedkoop gaan, dan lijkt me een internet-aankoop bij bvb COMKOR in duitsland (http://www.mobile-navigation.de/) niet te versmaden.
Volgens mij hangt er veel af van wat je wil ; kan je zelf goed overweg met internet, forums, enz. dan zou ik de goedkoopste leverancier nemen, de rest kun je zelf uitzoeken/navragen via allerhande forums.
Ben je niet zo'n liefhebber van al dat internet gedoe, zoek dan een leverancier in de buurt die je vooal met raad en daad kan/wil bijstaan.
De website met alle verdere gegevens : http://www.pcyellow.be/
Zelf ben ik al bij moto2000 geweest : goede uitleg, al lijkt niet iedereen de rustige manier van uitleggen van de man te apprecieren.
In een zotte bui ook al naar Notter gereden - op een zaterdag, dus geen files onderweg, wel 250km heen en terug en in de winkel anderhalf (ja 1,5) uur aangeschoven. Ook goeie uitleg, prijs enkele euro's lager dan in Gent, maar wel 500km gereden.
Wil je echt goedkoop gaan, dan lijkt me een internet-aankoop bij bvb COMKOR in duitsland (http://www.mobile-navigation.de/) niet te versmaden.
Volgens mij hangt er veel af van wat je wil ; kan je zelf goed overweg met internet, forums, enz. dan zou ik de goedkoopste leverancier nemen, de rest kun je zelf uitzoeken/navragen via allerhande forums.
Ben je niet zo'n liefhebber van al dat internet gedoe, zoek dan een leverancier in de buurt die je vooal met raad en daad kan/wil bijstaan.
R1200RT (2007) / Zumo 350
Ik heb mijn Garmin SP III de luxe (2de hands 3 maand waarborg) gekocht bij unastra. Hij verkoopt ook nieuwe toestellen
zelf een motorrijder en vriendelijk man.
Ik heb verder geen enkele band met deze man, maar hij heeft mij goed geholpen. Er was een probleem met de USB kabel (een compleet nieuwe trouwens) deze deed het niet. Zonder problemen of discussie een nieuwe gekregen.
Zijn prijzen zijn zeker niet duur, denk eerder een van de goedkopere
http://www.unastra.be/
UNASTRA Rebuild Service
Itegemsesteenweg 32
B-2270 Herenthout
Tel : 0032 (0)14 50 25 42 Fax : 0032 (0)14 50 25 43 GSM : 0495 385 244
info@unastra.be rik@unastra.be
techniek@unastra.be
offerte@unastra.be
leveranciers@unastra.be
zelf een motorrijder en vriendelijk man.
Ik heb verder geen enkele band met deze man, maar hij heeft mij goed geholpen. Er was een probleem met de USB kabel (een compleet nieuwe trouwens) deze deed het niet. Zonder problemen of discussie een nieuwe gekregen.
Zijn prijzen zijn zeker niet duur, denk eerder een van de goedkopere
http://www.unastra.be/
UNASTRA Rebuild Service
Itegemsesteenweg 32
B-2270 Herenthout
Tel : 0032 (0)14 50 25 42 Fax : 0032 (0)14 50 25 43 GSM : 0495 385 244
info@unastra.be rik@unastra.be
techniek@unastra.be
offerte@unastra.be
leveranciers@unastra.be
Beste Noek,
Ik kocht me ook een 276C enkele maanden geleden. Bij moto 2000 werd ik gewoon weggestuurd nadat ik vermoedelijk een verkeerde vraag stelde! Vraag me niet welke, ik weet niet waar het verkeerd liep. Notter dan maar, wel 500 km, je moet ook terug thuiskomen. Zie ik niet meer zitten, vooral niet met het frissere weer. Ik kocht bij NAVERIK in Kapellen en heb me dit nog niet beklaagd. Een degelijke, 'persoonlijke' uitleg met nadien nog enkele telefonische informaties waren voor Erik niet te veel. Misschien? betaal je iets meer, maar trek je je benzinefactuur af en je bent al wel in de buurt, en... je krijgt een persoonlijke, zéér goede service. Let wel, ik heb GEEN aandelen bij Naverik maar ben een gewoon zéér tevreden en steeds een persoonlijk, per mail op de hoogte gebrachte klant.
Met gemeende motorgroeten,
Wilfried LT
Ik kocht me ook een 276C enkele maanden geleden. Bij moto 2000 werd ik gewoon weggestuurd nadat ik vermoedelijk een verkeerde vraag stelde! Vraag me niet welke, ik weet niet waar het verkeerd liep. Notter dan maar, wel 500 km, je moet ook terug thuiskomen. Zie ik niet meer zitten, vooral niet met het frissere weer. Ik kocht bij NAVERIK in Kapellen en heb me dit nog niet beklaagd. Een degelijke, 'persoonlijke' uitleg met nadien nog enkele telefonische informaties waren voor Erik niet te veel. Misschien? betaal je iets meer, maar trek je je benzinefactuur af en je bent al wel in de buurt, en... je krijgt een persoonlijke, zéér goede service. Let wel, ik heb GEEN aandelen bij Naverik maar ben een gewoon zéér tevreden en steeds een persoonlijk, per mail op de hoogte gebrachte klant.
Met gemeende motorgroeten,
Wilfried LT
Lid MCVL - Pluk élke dag - R12RT
Ikzelf kijk meer naar de service dan naar de prijs, dat heeft me al veel ellende bespaart
Voor mijn eerste gps reed ik naar gent namelijk moto 2000.
Ik wilde een 2720 kopen en hij raade mij een quest2 aan.
Ik bleef bij de 2720 en hij zei waarom een duur toestel kopen als je meer kan met een goedkoper toestel
Ik was als leek aan het twijfelen en na 1u ging ik de winkel uit met de quest2.
Wat was me dat een geval zeg, een miskoop dus en waarschijnlijk wilde moto 2000 van zijn stock af want die krengen verkochten niet omwille van het gekende probleem.
Dus had ik mezelf beloofd NOOIT maar NOOIT nog een stap binnen te zetten bij een bedrieger als moto 2000.
De quest2 via internet verkocht met 200 euro verlies na 2 weken dus een duurkoop.
Voor mijn volgende aankoop heb ik het internet afgezocht voor een dealer die achteraf een goede service had en zo ben ik terecht gekomen bij fluppie die hier op het forum zit.
Ook al was het voor mij 400 km rijden (heen en terug) ik heb nog geen seconde spijt gehad van mijn 2820.
Bij mijn eerste 2820 bleek er iets fout te zijn.
Normaal moet je dan 2 a 3 weken wachten om een nieuw toestel te krijgen, dus dacht ik mijn reis naar de vogezen valt in het water.
Nee hoor fluppie had mijn nieuw toestel in 1 dag
Dus moto 2000 : nee nooit meer.
Multitudo (fluppie) JA
En na bijna 3 jaar staat dit topic ook weer eens bovenaan
Voor mijn eerste gps reed ik naar gent namelijk moto 2000.
Ik wilde een 2720 kopen en hij raade mij een quest2 aan.
Ik bleef bij de 2720 en hij zei waarom een duur toestel kopen als je meer kan met een goedkoper toestel
Ik was als leek aan het twijfelen en na 1u ging ik de winkel uit met de quest2.
Wat was me dat een geval zeg, een miskoop dus en waarschijnlijk wilde moto 2000 van zijn stock af want die krengen verkochten niet omwille van het gekende probleem.
Dus had ik mezelf beloofd NOOIT maar NOOIT nog een stap binnen te zetten bij een bedrieger als moto 2000.
De quest2 via internet verkocht met 200 euro verlies na 2 weken dus een duurkoop.
Voor mijn volgende aankoop heb ik het internet afgezocht voor een dealer die achteraf een goede service had en zo ben ik terecht gekomen bij fluppie die hier op het forum zit.
Ook al was het voor mij 400 km rijden (heen en terug) ik heb nog geen seconde spijt gehad van mijn 2820.
Bij mijn eerste 2820 bleek er iets fout te zijn.
Normaal moet je dan 2 a 3 weken wachten om een nieuw toestel te krijgen, dus dacht ik mijn reis naar de vogezen valt in het water.
Nee hoor fluppie had mijn nieuw toestel in 1 dag
Dus moto 2000 : nee nooit meer.
Multitudo (fluppie) JA
En na bijna 3 jaar staat dit topic ook weer eens bovenaan
-
- Berichten: 245
- Lid geworden op: 04 okt 2004, 17:09
- Woonplaats: Overijse
- Locatie: Vlaams-Brabant
- Contacteer:
Jake, ge hebt gelijk dat die QuestII maar een misbaksel was doch Garmin nam deze toestellen terug van grote miserie terug en gaf een Zumo in de plaats!!
Ik weet dat het voor u reeds te laat is maar wou even kwijt als je van een produkt niet tevreden bent dat je beter eerst bij de verkoper langsgaat, dat had je 200 euro bespaard.
Ik weet dat het voor u reeds te laat is maar wou even kwijt als je van een produkt niet tevreden bent dat je beter eerst bij de verkoper langsgaat, dat had je 200 euro bespaard.
Ik hou van Lut en mijn GSA.
-
- Berichten: 396
- Lid geworden op: 30 apr 2006, 17:32
- Woonplaats: Gentbrugge
- Locatie: Gentbrugge
Ik heb onlangs nog mijn Zumo bij MOTO 2000 gekocht voor 875 Euro, welk 25 euro duurder was dan VANDENBORRE.
Ik heb een beetje mijn twijfels over de dienst na verkoop bij VANDENBORRE. Misschien onterecht?
De man van MOTO 2000 heeft na aankoop een update uitgevoerd en de flitspaal lokaties ingeladen.
Ik heb er een Scala Rider bijgekocht en kreeg dan 25 Euro korting.
Hij heeft ook de stroomkabel netjes aangesloten aan de motor. Wel tegen betaling.
Tot nu toe geen problemen gehad...
Ik heb een beetje mijn twijfels over de dienst na verkoop bij VANDENBORRE. Misschien onterecht?
De man van MOTO 2000 heeft na aankoop een update uitgevoerd en de flitspaal lokaties ingeladen.
Ik heb er een Scala Rider bijgekocht en kreeg dan 25 Euro korting.
Hij heeft ook de stroomkabel netjes aangesloten aan de motor. Wel tegen betaling.
Tot nu toe geen problemen gehad...
BMW K100LT (1987)
Sym Joymax 125i (2015)
BMW R12OOGS Adventure (2006) (verkocht)
BMW R1100R (1995) (verkocht)
W124 200D(1988)
Sym Joymax 125i (2015)
BMW R12OOGS Adventure (2006) (verkocht)
BMW R1100R (1995) (verkocht)
W124 200D(1988)
Mensen mensen mensen toch....
Als er iets misgaat met een of ander toestel.... is het nu nen frietpot, vibrator of superdeluxe privéjet.... dan is het "de dealer".
De dealer die een goed product levert is een supervent...
De dealer die een slecht product levert is een rotvent...
Bedenk misschien eerst wie zich heeft laten overhalen om specifiek dat product te kopen... wat hij in eerste instantie echt niet wou?
Had men het foute product bij de (naderhand) goeie dealer... dan is die op slag ook een slechte dealer geworden.
Wie is dan de "slechte" of de "goede"...
Zo zie ja maar hoe relatief het allemaal is.
Kijk in eerste instantie naar het product dat JIJ wil kopen, en niet naar wat je dealer kwijt wil. Laat je ook niet overhalen tot het kopen van iets wat jij niet wil... omdat "het maar 50 euro duurder is" , omdat "het meer kan dan je nodig hebt"... omdat "je buurman er ook zo een heeft".
Dit zijn allemaal tricks van de kermis in het marketingsmilieu.
Loop er gewoon niet in........ of kom achteraf niet klagen.
Als er iets misgaat met een of ander toestel.... is het nu nen frietpot, vibrator of superdeluxe privéjet.... dan is het "de dealer".
De dealer die een goed product levert is een supervent...
De dealer die een slecht product levert is een rotvent...
Bedenk misschien eerst wie zich heeft laten overhalen om specifiek dat product te kopen... wat hij in eerste instantie echt niet wou?
Had men het foute product bij de (naderhand) goeie dealer... dan is die op slag ook een slechte dealer geworden.
Wie is dan de "slechte" of de "goede"...
Zo zie ja maar hoe relatief het allemaal is.
Kijk in eerste instantie naar het product dat JIJ wil kopen, en niet naar wat je dealer kwijt wil. Laat je ook niet overhalen tot het kopen van iets wat jij niet wil... omdat "het maar 50 euro duurder is" , omdat "het meer kan dan je nodig hebt"... omdat "je buurman er ook zo een heeft".
Dit zijn allemaal tricks van de kermis in het marketingsmilieu.
Loop er gewoon niet in........ of kom achteraf niet klagen.
De dealer kan het inderdaad niet helpen dat een product slecht is, maar dan moet hij maar deze rommel terug bij zijn leverancier inleveren/ruilen en niet aansmeren aan klanten als een heel goed product terwijl hij weet dat het langs geen kanten werkt, dat noem ik geen goede dealer maar een bedrieger.
Een klant behandel je met respect en neem je niet in het ootje.
Een klant behandel je met respect en neem je niet in het ootje.
hm, ik heb in dergelijke situaties meestal wel begrip voor de dealer. Die is in zo'n situatie meestal namelijk zélf ook genaaid door de groothandel of zo.Jake schreef:De dealer kan het inderdaad niet helpen dat een product slecht is, maar dan moet hij maar deze rommel terug bij zijn leverancier inleveren/ruilen en niet aansmeren aan klanten als een heel goed product terwijl hij weet dat het langs geen kanten werkt, dat noem ik geen goede dealer maar een bedrieger.
Een klant behandel je met respect en neem je niet in het ootje.
Leap and the net will appear
-
- Berichten: 574
- Lid geworden op: 29 mar 2006, 16:07
- Locatie: Geografisch Middelpunt Vlaanderen
In de beginjaren (nog niet zo lang geleden dus) van GPS op de motor waren de toebehoren voor motorinstallatie nogal moeilijk te vinden en de gemiddelde dealer kende weinig of niets over het specifiek gebruik op de motor. Toen stak Notter er met kop en schouder bovenuit met gespecialiseerde kennis en zeer goede dienst na verkoop. Toestellen kosten toen ruim boven de 1000 euro en Notter was enkele tientallen euro's goedkoper dan de gemiddelde dealer.
Vandaag echter is er in ons land een ruim aanbod van verkooppunten. De toestellen zij bijna gehalveerd in prijs zodat ook de winstmarges kleiner zijn en als we dan de concurentie er nog bijnemen is duidelijk dat de prijsverschillen tussen de verkooppunten niet meer dermate groot zijn dat ze een reis van enkele honderden km waard zijn.
Met problemen en vragen kan je terecht op diverse fora.
Als uw lokale GPS-boer enige positieve reputatie heeft met dienst na verkoop en garantie afhandeling zie ik geen reden om daar niet te kopen.
Toen ik mijn 2610 kocht was Notter een "100 euro" goedkoper dan de goedkoopste die ik in Belgie vond. Om een idee te geven van de prijsevolutie; 1Giga SD geheugen koste toen 120 euro. (nu: 19.95 en soms minder)
Vandaag echter is er in ons land een ruim aanbod van verkooppunten. De toestellen zij bijna gehalveerd in prijs zodat ook de winstmarges kleiner zijn en als we dan de concurentie er nog bijnemen is duidelijk dat de prijsverschillen tussen de verkooppunten niet meer dermate groot zijn dat ze een reis van enkele honderden km waard zijn.
Met problemen en vragen kan je terecht op diverse fora.
Als uw lokale GPS-boer enige positieve reputatie heeft met dienst na verkoop en garantie afhandeling zie ik geen reden om daar niet te kopen.
Toen ik mijn 2610 kocht was Notter een "100 euro" goedkoper dan de goedkoopste die ik in Belgie vond. Om een idee te geven van de prijsevolutie; 1Giga SD geheugen koste toen 120 euro. (nu: 19.95 en soms minder)
Laatst gewijzigd door Gele op 11 jun 2007, 13:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Gele: wel snel , niet rap
da's iets anders natuurlijkJake schreef:Mc B schreef:
hm, ik heb in dergelijke situaties meestal wel begrip voor de dealer. Die is in zo'n situatie meestal namelijk zélf ook genaaid door de groothandel of zo.
De dealers konden zonder verlies hun stock van de garmin quest gewoon terug ruilen bij de leverancier.
@Schalkse: mooi geformuleerd jong !
Leap and the net will appear