r1200rt koppeling...
Moderator: GVN
r1200rt koppeling...
Is het zo dat de dealer een vervangmotor moet voorzien of is dat gewoon goodwill van de dealer?

YOO
Welkom hier, hmmm, vervangmotor, ik denk eerder dat 't een blijk van goodwill is, ik denk niet dat ge dit kunt eisen, tenzij er voor moet betaald worden, dan moet hij klaar staan als ge 'm gereserveerd hebt, maar een vervangmotor ter beschikking stellen, zelfs tegen betaling is dan ook weer een extra service naar de klant toe, dus...
Komt erop neer: geen verplichting, maar extra dienstverlening naar de klant toe
Grtz, Philip!
P.S: Denk ik
Welkom hier, hmmm, vervangmotor, ik denk eerder dat 't een blijk van goodwill is, ik denk niet dat ge dit kunt eisen, tenzij er voor moet betaald worden, dan moet hij klaar staan als ge 'm gereserveerd hebt, maar een vervangmotor ter beschikking stellen, zelfs tegen betaling is dan ook weer een extra service naar de klant toe, dus...
Komt erop neer: geen verplichting, maar extra dienstverlening naar de klant toe
Grtz, Philip!
P.S: Denk ik
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
-
pvde
- Contacteer:
Yep,
Op het bestelbonnetje bij aankoop van een nieuwe moto, er zwart op wit laten opzetten dat bij elk onderhoud en/of herstelling een gratis vervangvoertuig ter beschikking zal gesteld worden
Houdoe
Op het bestelbonnetje bij aankoop van een nieuwe moto, er zwart op wit laten opzetten dat bij elk onderhoud en/of herstelling een gratis vervangvoertuig ter beschikking zal gesteld worden
Houdoe

ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
-
Iron Gonzo
welkom dirk.nadine.
zoals pvde zegt (lijkt mij zeer goede tip.
je kan het vragen (als hij er niet zelf over begint).
groetjes bart.nadine

zoals pvde zegt (lijkt mij zeer goede tip.
je kan het vragen (als hij er niet zelf over begint).
groetjes bart.nadine
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit