Kan mij iemand zeggen of er op de nieuwe kaarten set van Garmin V8,voor de boven genoemde regio, meer details staan dan bij de vorige versie V7.
Naar Spanje met Garmin
Moderator: GVN
Naar Spanje met Garmin
We gaan dit jaar naar Spanje met de motor , namelijk Baskenland (Costa Verde/Picos de Europa ).
Kan mij iemand zeggen of er op de nieuwe kaarten set van Garmin V8,voor de boven genoemde regio, meer details staan dan bij de vorige versie V7.
-
sprint
Re: Naar Spanje met Garmin
Spanje was bij de V7 maar 90,5 Mb. en nu bij de V8 146,5 Mb.Chris schreef:We gaan dit jaar naar Spanje met de motor , namelijk Baskenland (Costa Verde/Picos de Europa ).
Het kan niet anders als dat er zeker meer details op staan.
Ik kom van V6 en daar was het verschilkl echt opmerkelijk, maar V6 was natuurlijk maar 62,1 Mb. voor Spanje.
Je kan alles hier vinden, een beetje Duits is wel een must
http://www.garmin.de/MapSource-Groessen-v8.php
Marnix.

Re: Naar Spanje met Garmin
hier de tekst van Garmin bij het uitkomen van CityNavigatorEuropev8:Chris schreef: Kan mij iemand zeggen of er op de nieuwe kaarten set van Garmin V8,voor de boven genoemde regio, meer details staan dan bij de vorige versie V7.
vandaar dat meer Mb gebruikt zijn bij CNEv8Version 8 features include:
* Now with expanded coverage in ... Portugal, Spain, .....