bevestiging streetpilot 2610

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond GPS, de werking en de installatie ervan.

Moderator: GVN

bartf

bevestiging streetpilot 2610

Bericht door bartf »

Beste motorrijders

Ik ben van plan een streetpilot 2610 te kopen bij http://www.aspidshop.com ofwel bij http://www.sportextreme.com. Na lang de markt te volgen blijven dit voorlopig de goedkoopste sites (gekoppeld aan service) om dit toestel aan te schaffen.
Naast het toestel heb ik natuurlijk ook de bevestiging nodig voor op de motor (ik rij met een BMW RT 1100, bj 1999). Kan iemand mij zeggen waar ik dit het beste aanschaf.
Alvast bedankt voor de raad!
Bart
frederik

Re: bevestiging streetpilot 2610

Bericht door frederik »

bartf schreef:Beste motorrijders

Ik ben van plan een streetpilot 2610 te kopen bij http://www.aspidshop.com ofwel bij http://www.sportextreme.com. Na lang de markt te volgen blijven dit voorlopig de goedkoopste sites (gekoppeld aan service) om dit toestel aan te schaffen.
Naast het toestel heb ik natuurlijk ook de bevestiging nodig voor op de motor (ik rij met een BMW RT 1100, bj 1999). Kan iemand mij zeggen waar ik dit het beste aanschaf.
Alvast bedankt voor de raad!
Bart
spring eens binnen bij moto2000 te gent. daar ga je zeker een paar goede ideeën opdoen.
Manitou

Bericht door Manitou »

niet twijfelen en een stuurmount kopen bij Touratech.
Heeft geweldige rubberen dempers en is afsluitbaar met een gewone sleutel.Mischien wat duurder dan andere fabrikanten maar zeer zeker perfect gemaakt voor de 2610.
John
Contacteer:

Bericht door John »

De goedkoopste en zeker niet de slechtste oplossing. Koop er een Garmin motorsteuntje bij. Monteer een stalen lat/beugel tussen de twee verhogingen van je binnenbekleding (zwart pvc) boven je meters. Monteer daar dan de Garmin houder op. Je bent dan zeker van een goede ontvangst én je hebt alles goed in je gezichtsveld. Monteerdaar in de buurt een stroom-aansluiting met eventueel ook een aansluiting voor de audio.
Scarto

Bericht door Scarto »

Hoi jongens,

Ik ben toch benieuwd naar de service na verkoop bij oa Aspidshop en dergelijke. Ik meen me nog te herinneren hier op voorgaande besprekingen dat sommigen onder ons helemaal geen vertrouwen hadden in deze leveranciers.

Ik ben echt benieuwd.

Martin M.
frederik

Bericht door frederik »

Martin,

ik koop altijd iets in de veronderstelling dat het zal gaan. jij blijkbaar niet ?

ik kocht bij aspid en ik zou het opnieuw overdoen. het prijsverschil is te groot om een gps langs hier te kopen.

wat waarborg betreft, wel geen problemen maken voor die er zich voordoen. we zien wel.
Scarto

Bericht door Scarto »

Thx Frederik voor je opmerkingen. Ik moet hier toegeven dat ik weinig vertrouwd ben met die internationale bestellingen.

Maar ja, onbekend is onbemind.
frederik

Re: bevestiging streetpilot 2610

Bericht door frederik »

Naast het toestel heb ik natuurlijk ook de bevestiging nodig voor op de motor

Bart, heb binnenkort een gps houder in overschot (waar die streetpilot in past), merk garmin

als jij of iemand interesse hebt, laat maar iets weten
Erik

Bericht door Erik »

Deze steun heeft Notter voor de R1150RT, voor de Streetpilot IIIdeluxe en de 2610
Afbeelding
Afbeelding

Voordeel: hij zit in het blikveld maar belemmert het zicht op de instrumenten niet.
Toen ik mijn Gamin SP3+ bij Notter kocht, kwam deze beugel, met Garminhouder in silent-blocs bevestigd, er voor 25 € bij.
bartf

Bericht door bartf »

Beste vrienden

Ik heb mijn Streetpilot uiteindelijk besteld bij Sportextreme. Tot nu toe is alles vlot verlopen en ik kan het echt aanraden aan iedereen!

Wat mijn houder betreft weet ik nu ook wat te doen. Alvast bedankt voor de goede raad!

Beste wensen voor 2005

Bart
Scarto

Bericht door Scarto »

Bart,

Als ik vragen mag:

Wat is de wekelijke prijs, incl. verzending, invoertax en btw, die je betaald heb en is de handleiding op het toestel ook in het nederlands?

Martin M.
bartf

Bericht door bartf »

Martin

Ik heb 760 euro betaald. Dit was alles inclusief tot aan mijn voordeur. De verscheping vanuit Denemarken duurde 2 1/2 dag.
De handleiding is echter wel in het engels maar voor minstens 300 euro verschil heb ik dat erwel voor over. Het toestel zelf werkt in het nederlands.

gr

Bart
Scarto

Bericht door Scarto »

Bart,

Dus voor 15 euro extra wordt hij aan huis geleverd alles incl.

En de Nederlandse handleiding zal wel door een bereidwillig forumlid eens overgemaakt worden. Denk ik...hoop ik toch :wink:
Panther

Bericht door Panther »

Bart,

Betreft dit toestel dan werkelijk eentje met een europese basemap
Nolle

Bericht door Nolle »

Erik schreef:Deze steun heeft Notter voor de R1150RT, voor de Streetpilot IIIdeluxe en de 2610
Afbeelding

Voordeel: hij zit in het blikveld maar belemmert het zicht op de instrumenten niet.
Toen ik mijn Gamin SP3+ bij Notter kocht, kwam deze beugel, met Garminhouder in silent-blocs bevestigd, er voor 25 € bij.
Hallo , voor zover ik weet vragen ze daar 100 € !! voor , ik heb dit zelf nagemaakt : eerst met karton , dan met ultra-dun Alluminium tot ik de juiste vorm had en dan in dikker om het schudden tegen te gaan ! is uitstekend én zit perfect in mijn gezichtsveld .( ik heb geen foto beschikbaar maar als iemand het wilt komen bezien , welkom ! )
dus als je een beetje handig bent zou ik zeggen : zelf doen !
bartf

Bericht door bartf »

Beste vrienden

Het pakket bestaat uit 2 houders voor de auto, Mapsource V6 EUROPA, USB-kabel, 256MB Memory kaart,... kortom het gewone standaardpakket.
Ik heb wel een extra antenne (55 euro) moeten bij aanschaffen omdat ik met een franse auto rij. Mijn voorruit hield de ontvangst tegen.

Enkel de werking van het toestel moet u zelf uitvissen maar dit is dan ook een leuke uitdaging!

Ik heb voor ALLES 760 euro betaald (verscheping en BTW inbegrepen).

Bart
Panther

Bericht door Panther »

@ Bart,

Voor zover ik weet maakt denemarken nog geen deel uit van de EU. Moet je dan geen invoerrechten en BE of NL BTW aan de douane betalen. Of heb je geluk gehad dat ze jouw pakje er niet uitgekozen hebben
brit

Bericht door brit »

op de site van sportextreme kan je selecteren in welk land het produkt wordt ingevoerd. na de selectie wordt de prijs aangepast, dus je kan er vanuit gaan dat de opgegeven prijs de eindprijs is.

politiek gezien hoort denemarken inderdaad niet bij de eu. er zijn wel nog de handelsovereenkomsten (eer, eec en wie weet wat nog allemaal)...
Erik

Bericht door Erik »

Arnold Cottenier schreef:ik heb dit zelf nagemaakt
dus als je een beetje handig bent zou ik zeggen : zelf doen !
@ Arnold: bij de aanschaf van mijn Streetpilot ging die rvs beugel er voor 25 € bij (januari 2002).
Met de silent-bloc bevestiging van de Garminhouder op die beugel als voorbeeld heb ik vervolgens een beugel op mijn K75RT geknutseld:
Afbeelding

Voor een 2610 op een K75RT of een K1100LT zou ik eenzelfde bevestiging nemen. Het is ideaal :D
groeten
Erik op K75RT met Garmin StreetPilot 2820 en CNEur NT LifeTime.
Afbeelding
FlyingBrick K-Technik
Josram

Bericht door Josram »

Bartf,
Is de spraak ook nederlands? Heb je hem al geprobeert, en hoe is het resultaat?
Ik overweeg ook om er daar één aan te schaffen. De prijs is zeer aantrekkelijk. Wordt dit door onze postbode aan huis afgeleverd of moest je hem nog ergens afhalen?
MVG
Jos
Patrick V

Bericht door Patrick V »

Beste vrienden,
Denemarken hoort volgens mij niet bij de €-zone maar ze maken wel degelijk deel uit van de EU. Er moeten dus geen invoerrechten betaald worden.
Nog veeeeeel fijne kilometers gewenst in 2005 (en ook volgende jaren).
Patrick V
Erik

Bericht door Erik »

Josram schreef:Is de spraak ook nederlands?
Is geen probleem. De Garmin komt standaard met twee talen. Via het Internet kun je software voor andere talen downloaden.
De oorsponkelijke instelling Nederlands+Engels op mijn toestel heb ik op die manier gewijzigd in Nederlands+Duits.
groeten
Erik op K75RT met Garmin StreetPilot 2820 en CNEur NT LifeTime.
Afbeelding
FlyingBrick K-Technik
Wingman X
Contacteer:

Bericht door Wingman X »

Hi all,
Ik zie dat er hier duchtig geknutseld wordt om steunen voor Garmin te maken. Heeft iemand ergens nog zo'n malletje liggen voor een RT1150?
Thanks
:grin: Ninja's Machen Keine Witze !
Nolle

Bericht door Nolle »

Xavier schreef:Hi all,
Ik zie dat er hier duchtig geknutseld wordt om steunen voor Garmin te maken. Heeft iemand ergens nog zo'n malletje liggen voor een RT1150?
Thanks
ik heb geen malletje liggen.
mijn "montage" bestaat uit 2 delen : het eerste deel heb ik gekocht bij moto2000 in gent , is een houder mét slot en dient op een alluminium staaf gemonteerd te worden , de staaf wordt bevestigd aan de 2 bouten op de zwarte opstaande stukken van de kuip ( links boven de mistlichtknop , rechtsboven het kleine infoscherm met versnellingsaanduiding ).
omdat ik dit niet mooi vond met die staaf heb ik dan de houder nagemaakt van bij Notter , een beetje aangepast en de 2 delen geintegreerd.
de houder staat nu tenvolle in mijn gezichtsveld ( ik hoef enkel mijn ogen een beetje neer te slaan ) , de klokken zijn perfect af te lezen en doordat de gps pal achter de ruit zit is ie ook zéér goed beschermd.

als je wil mag je altijd eens komen kijken ! ik woon tegen Kortrijk.
vr gr,
Arnold.
pvde
Contacteer:

Bericht door pvde »

Xavier schreef:Hi all,
Thanks
Yep,
Xavier, zie eens naar deze topic
http://forum.bmw-mc-vl.be/phpBB/viewtop ... highlight=
Houdoe
Afbeelding Afbeelding
ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
Afbeelding BMW F800GS
Plaats reactie