Moderator: GVN
als iedereen wacht komt er geen update....janeman schreef:ziet er goed en interessant uit, maar dikwijls is het beter te wachten op een up-date.
en de prijs?
Ben je tevreden van de Schuberth? Ik hoor dat de pinlock nu vervangen moet worden (gratis bij dealer) en dat veel mensen niet tevreden zijn over de SC-1. Wat zijn jouw ervaringen?GSTB-Walter schreef:Ivo, mijn ervaring met de EVO7 is ook dat hij vrij krap is aan de oren. Ik kreeg er echter geen hoofdpijn van.
De helm is hier op de site te koop geplaatst en de Schuberth C4 fluo geel met SC-1 Advanced ligt al klaar voor de volgende rit. Helm via internet aangekocht bij Chromeburner (laagste prijs die te vinden was 544 € maar nu 584 ipv 650€, op voorraad en 2 dagen na bestelling al in huis ) en de SC-1 Advanced bij Louis.de (enkel daar was het systeem uit voorraad leverbaar, overal elders pas eind september leverbaar).
Ben benieuwd....
GrTz
Heb jij (of iemand anders) ervaring met SIMAKO BDM?ludo V E schreef:ik ben van plan om een nieuwe helm te kopen , mijn voorkeur gaat naar de BMW HELM systeem 7 , graag jullie meningen hierover . hetgeen ik heb kunnen vinden over de helm daar geraak ik niet uit , er zijn negatieve en positieve meningen over , maar ik weet ook dat sommigen overdrijven en van iets klein iets groots maken betreft problemen . met mijn vorige BMW helmen ( SYST. 4 -5 -6 ) nooit problemen gehad .
ik heb ook al gedacht aan de SCHUBERT C4 ( 584 € RAD ) of de SHOEI neotec II ( 599 € RAD - LOUIS ) , deze zijn zowat gelijk aan de BMW helm maar de BMW SYST 7 is goedkoper .
de laagste prijs die ik heb kunnen vinden is bij SIMAKO BDM voor de BMW syst 7 ( 488,75 € )
groeten Ludo