Hallo,
Ik ben op zoek naar een top case voor een K 1600 GTL, volledig met rugsteun en (eventueel) stoplicht.
Mag schade hebben
Mail: sermeus.alain@gmail.com
Bedankt
Alain
Zoek Top case voor K 1600 GTL
Moderator: GVN
-
Muiseke2101
-
®win
- Contacteer:
Re: Zoek Top case voor K 1600 GTL
Indien je niet vasthoud aan de electrische sluiting, dan kun je ook overwegen een (stukken goedokpere) topkoffer van de R1200RT (K26, 2005-2014) / K1200GT / K1300GT te nemen. Past ook op het rek, zonder aanpassingen, en ook daar zijn rugkussens voor (als die er niet al op zit).
Groet,
Erwin
uoᴉʇᴉpƎ Sꓨ sɹɐǝ⅄ 0h ƖՇ0Շ ǝɹnʇuǝʌp∀ S⅁0𐑕ᘔƖᴚ + ᘔƖ0ᘔ ⊥ᴚ00ᘔƖᴚ
Erwin
-
Flat Twin Power
Ik heb inderdaad bij aankoop van mijn GT de topkoffer van mijn RT er op gezet. Slotje gratis aangepast door de dealer. Ik zag het niet zitten om zo veel geld uit te geven voor een koffer die ik maar een paar keer per jaar echt gebruik.
Flat Twin Power schreef:Ik heb inderdaad bij aankoop van mijn GT de topkoffer van mijn RT er op gezet. Slotje gratis aangepast door de dealer. Ik zag het niet zitten om zo veel geld uit te geven voor een koffer die ik maar een paar keer per jaar echt gebruik.
Heb ik ook gedaan, met nog het voordeel, hij steekt niet zo ver naar achter en indien men hem afneemt is er geen geprul met de kabel.
-
®win
- Contacteer:
KeeS16 schreef: Heb ik ook gedaan, met nog het voordeel, hij steekt niet zo ver naar achter en indien men hem afneemt is er geen geprul met de kabel.
Beide koffers zullen ongeveer hetzelfde uitsteken. Vermoedelijk heb jij jouw koffer op je GT eens vergeleken met de K1600 koffer op een GTL. De GTL heeft een langer kofferrek, waardoor deze in z'n geheel verder naar achter is geplaatst....
Groet,
Erwin
Erwin
®win schreef:KeeS16 schreef: Heb ik ook gedaan, met nog het voordeel, hij steekt niet zo ver naar achter en indien men hem afneemt is er geen geprul met de kabel.
Beide koffers zullen ongeveer hetzelfde uitsteken. Vermoedelijk heb jij jouw koffer op je GT eens vergeleken met de K1600 koffer op een GTL. De GTL heeft een langer kofferrek, waardoor deze in z'n geheel verder naar achter is geplaatst....
Ja dan zal dat het geweest zijn.