Zonder dimlicht

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Motorista

Zonder dimlicht

Bericht door Motorista »

Hallo, ik ben nieuw op het forum en wil eerst iedereen bedanken voor de nuttige informatie die ik hier gevonden heb. Ik rijd sinds 2003 met een RT1150.
Als ik een motorrijder kruis die zonder licht rijdt, dan wil ik hem altijd duidelijk maken dat hij vergeten is zijn dimlicht in te schakelen. (We zijn al niet zo zichtbaar voor automobilisten...) Ik heb al vanalles geprobeerd: knipperen met de lichten, wijzen met de hand, naar het hoofd wijzen zoals in de Angelsaksische landen... maar niemand begrijpt me. Ik kijk dan in mijn spiegels of ze het teken begrepen hebben, maar tot nu toe zonder resultaat. Bestaat er een afgesproken teken?
JH.
Contacteer:

Bericht door JH. »

tja... dan zul je toch je beide handen moeten gebruiken..., tenzij ze ook blind zijn!!!

Op deze link vindt je het internationale gebaar voor "licht"

http://gebaren.ugent.be/alfabet.php?id=18039
B4B a place 2B bestaat 1 jaar!!!
(r1150rt) - (K1200Lt) - (r100/7) - K100 - Goldwing1800
Afbeelding
Werner Von C.
Contacteer:

Bericht door Werner Von C. »

Nen goeie MEGAfoon doet al eens wonderen :lol:

PS ook te gebruiken voor het vrouwelijk schoon :wink:
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
John
Contacteer:

Bericht door John »

Een gebalde vuist maken met je linkerhand en gestrekte arm. Drie maal snel achter elkaar openen met gestrekte en openstaande vingers. Als ze het dan nog niet doorhebben zal je rechtsomkeer moeten maken en de bestuurder staande moeten houden. En een bonneke schrijven, ze zullen het dan niet meer vergeten zekers hé :lol:
Kexke

Bericht door Kexke »

Tuurlijk, John, zoals jij het beschrijft moet het. Die filmpjes hebben toch een serieus (!) VanOudenhoven-gehalte. Diene jongen zijn smoel alleen al. :lol:
Kexke - F650 Strada > R1150RT > R1200GS
Plaats reactie