Er zullen hier ongetwijfeld nog mensen hetzelfde probleem hebben als ik. Ik heb een BMW R1200 GSA LC 2015. Als ik op nat wegdek rijd komt het opspattend water van mijn achterwiel tot aan de achterkant van mijn bovenbeen gespoten. Dit met als gevolg dat de achterkant van mijn broek hierdoor ook altijd smerig ziet. Zeker als het wat modderig op de baan is is het precies of ik in mijn broek heb gescheten

Zijn er hier mensen die er een goede oplossing voor hebben gevonden?
Ik weet dat wunderlich hier spatborden voor verkoopt, maar heeft er hier iemand al ervaring mee? Ik zou dit graag weten of dit het zou oplossen vooraleer ik weer enkele euro's uitgeef hieraan uitgeef. Ik zou echter verwachten dat BMW zelf hier rekening zou hebben mee gehouden bij de verkoop van de moto. Nu is de koper nog "verplicht" om nog enkele spatborden extra aan te schaffen om toch iets properder op de moto te kunnen blijven zitten. En ja ik weet op de moto zijde blootgesteld aan de elementen, maar van een moto van €20.000 zou je toch verwachten dat ze hieraan zouden gedacht hebben....
Alvast bedankt!
Thorakan