--off-topic--
om de nichterige opmerkingen betreffende mijn gezondheid te doorbreken even een serieuze opmerking:
na aanhoudende nek- en armklachten heb ik vandaag terug een bezoekje aan de ct-scan gebracht, dit gecombineerd met een emg. de
terug slaat hier op mijn bezoek bijna dag op dag een jaar geleden voor mijn onderrug. de conclusie na dit bezoek was een discushernia waar ik op heden nog steeds van herstellende ben.
vandaag verwelkom ik een nieuwe discushernia, ditmaal ter hoogte van de nek (c6-c7). in zijn zog sleurt hij om te beginnen 3 weken werkonbekwaamheid mee (en de traditionele ontstekingsremmers blablabla...)
omdat ik me enkel omring met vriendelijke empathische mensen (what's in a name?), werd me door 3 dokters op vriendelijke wijze duidelijk gemaakt dat ik in de nabije toekomst niet meer aan motorrijden moet denken. het is hierbij lovend hoe ze op basis van het gezamenlijk bestuderen van de foto's mij de eufemistische betekenis van hun toelichting lieten doorsijpelen.
het volgende (door mij verneukte) citaat van oscar wilde is meer dan toepasselijk en verzacht de wegdeemsterende psychische pijn: 'het zoeken levert meer genot op dan het vinden'.
juist, gezien de staat en bovenal de verdere evolutie van mijn wervelzuil zal er géén enkele motor voldoen.
ik vind troost in de gedachte dat er mensen véél zwaarder werden/worden gestraft voor hun zonden maar bovenal prijs ik mij nu de gelukkigste/rijkste mens ter wereld, omwille van de liefdestranen van mijn vriendin (en hier slaat oscar wilde de bal gedeeltelijk mis!).
ik hoop dat ik geen maagzweren heb en dat mijn maag in haar huidige goede conditie mag blijven, want een tweede leven met onstekingsremmers is niet bevorderlijk voor de maag- en darmflora.
een tweede leven zonder motor dus (tenzij er één of andere transcendente macht over mij neerdaalt en al mijn zonden wegneemt), maar met de nodige kriebels in de buik!
om wilfriedlt niet tegen de borst te stoten wil ik hierbij toch on-topic eindigen. volgende van bovenstaand rijtje vind ik het meest geslaagd:
nog een geluk dat ik sinds deze middag nog niet gegeten heb