hallo GS'ers,
Ik rij zoals de meesten reeds vele jaren met de moto (Yamaha DT 125 cc, Yamaha XT 600, Yamaha Super Ténéré 750 cc, Triumph Tiger 900 cc en Suzuki V-Strom 1000 cc).
Grootste nadeel was steeds de beperkte remkracht van bovenstaande moto's en de slepende ketting en tandwielen.
Vorige maand bij Mabbe een (bijna) nieuwe GS 1200 gekocht, moto was nog niet officieel ingeschreven, had slechts 4.500 km en voorzien van alle mogelijke opties.
Na 1.500 kilometers kan ik nu al vertellen dat ik 'verslaafd' ben. Fenomenale remkracht, uitstekende vering, veel koppel, kortom rijplezier in overvloed.
Nadelen: aanduiding benzinehoeveelheid (ofwel vol, ofwel leeg), zijwindgevoeligheid en aankoopprijs (zucht!).
Hoop in de (nabije) toekomst ééns een ritje te kunnen meerijden, want ziet er hier een heel toffe bende uit.
groeten,
HansGS
eventjes voorstellen
Moderator: GVN
eventjes voorstellen
GS 1200
-
Iron Gonzo
welkom hier op het forum
blij te horen dat je uiteindelijk toch een machine naar je hart gevonden hebt
nog veel rijplezier gewenst
blij te horen dat je uiteindelijk toch een machine naar je hart gevonden hebt
nog veel rijplezier gewenst
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
- Dirk 9700
Hans,
Welkom op het forum en ge moet maar eens afkomen den 19e Mei in d'Oase Hundelgemsesteenweg 1050 te Merelbeke daar kunt ge de toffe forumbende (en de niet-forumers van BMW MC Vlaanderen) ontmoeten
Véél veilige kilometers toegewenst met je nieuwe beemer
Groeten,
Dirk
Welkom op het forum en ge moet maar eens afkomen den 19e Mei in d'Oase Hundelgemsesteenweg 1050 te Merelbeke daar kunt ge de toffe forumbende (en de niet-forumers van BMW MC Vlaanderen) ontmoeten
Véél veilige kilometers toegewenst met je nieuwe beemer
Groeten,
Dirk
Make Life A Ride
BMW Motor Club Vlaanderen lid
BMW Motor Club Vlaanderen lid