Verstralers Micro-flooter
Moderator: GVN
Verstralers Micro-flooter
Hoi mannen, iemand ervaring met de verstralrs die Wunderlich levert, de micr- flooter. Het ziet er naar uit dat deze redelijk elegant weggewerkt worden maar geven ze genoeg licht? Zijn deze ook verkrijgbaar met 1 verstraler en 1 mistlicht? Ik weet twee is beter maar ik wil van mijn RT geen Goldwing maken=)
Pat
Pat
-
WIMGSA1200
Hier vind je ook wat info terug. Inderdaad Wim het handelt hier over de Hella Micro DE lampen.
Stoffel
Stoffel
Ik heb die Hella's in xenon op mijn LT staan. Gewoonweg een fenomenale lichtopbrengst !
Dat klopt!!! Als deze achter je rijdt, is het net of er een Jumbo aan het landen is!!!!
BTW: in Duitsland blijkt dat niet te mogen... twee xenonlampjes. Eentje wel, maar twee.........verboden!!!!
Kijk maar eens in de catalogen van TT en Wünderlich.

-
-Wim-
Frank K schreef:Ik heb die Hella's in xenon op mijn LT staan. Gewoonweg een fenomenale lichtopbrengst !
Dat klopt!!! Als deze achter je rijdt, is het net of er een Jumbo aan het landen is!!!!
K1200LT -> K1200GT -> F650 GS + R1200 GSa -> Honda GL1800L + KTM 990R -> K1600GTL -> R1200GSa LC
Heb ook de FF50 van Hella op de valbaren van mn GS gemonteerd.
N hele verbetering ! (zeker op de gitzwarte franse wegen ! màn zijn wij verwend in België !)
Voor de prijs van de Hella's moet je het ni laten. Alleen als je ze mooi horizontaal wil monteren op je (schuine) valbaren is enige "inventiviteit en handigheid" vereist. Heb ze op afgezaagde lichtbeugels (Hein G.) gemonteerd. Tussen de lamp en de beugel een schuine bus laten draaien.
IK ben tevreden met het resultaat ! Alternatief ? De Migsel zin houders die aan je bek (van de GS welteverstaan !) worden gemonteerd (Meer kwetsbaar dan op je valbaar.)
Succes !
N hele verbetering ! (zeker op de gitzwarte franse wegen ! màn zijn wij verwend in België !)
Voor de prijs van de Hella's moet je het ni laten. Alleen als je ze mooi horizontaal wil monteren op je (schuine) valbaren is enige "inventiviteit en handigheid" vereist. Heb ze op afgezaagde lichtbeugels (Hein G.) gemonteerd. Tussen de lamp en de beugel een schuine bus laten draaien.
IK ben tevreden met het resultaat ! Alternatief ? De Migsel zin houders die aan je bek (van de GS welteverstaan !) worden gemonteerd (Meer kwetsbaar dan op je valbaar.)
Succes !
Na 1200RS was er de 1150 GS....
-
WALTER GSAdventure
Heb Hellas FF200 op valbaren geplaatst. Is een zee van licht en echt een plezier. Ik hou wel manieren en doof de ze bij tegenligger. Staan aangesloten op grootlicht. Op donkere wegen echt veilig. Heb een steentje in mijn glas gehadn gebartsten enz. Nieuw glas gekocht + roostertjes en sindsdien perfect.

BMW 1200 GSA, 1150 GSA, nu 1250 GSA VAN 2019
De ene is uiterst LINKS, de andere uiterst RECHTS, en ik zit er op, en laat ze werken.
De ene is uiterst LINKS, de andere uiterst RECHTS, en ik zit er op, en laat ze werken.