Schuberth C2 + Autocom : waar kopen ?

Hier kan je alle vragen, tips & tricks kwijt over Bike-to-bike, Bluetooth, Intercom systemen, GSM,... kortom alle communicatie perikelen

Moderator: GVN

Plaats reactie
p@rick

Schuberth C2 + Autocom : waar kopen ?

Bericht door p@rick »

Bij welke dealer kan je tegenwoordig een Schuberth C2 kopen en er tegelijkertijd op vakbekwame wijze een Autocom-headsetje laten inbouwen ? Of zijn er somewhere in the country Autocomdealers die bereid zijn het door hun verkochte materiaal tegen een aanvaardbare vergoeding in te bouwen in een helm... En néé, kom please niét af met den diene aan de Brugse Vaart in Gent :twisted:
Greetz,

P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
Scarto

Bericht door Scarto »

Brugse Vaart :?: :roll: Toch niet M*** 2*** :?:

Ga daar eens met mijn complementen :idea: :wink:
Martin M.
R1150RT Titanium 2003, Clublid
AfbeeldingAfbeelding
p@rick

Bericht door p@rick »

Martin M. schreef:
Ga daar eens met mijn complementen :idea: :wink:

Beter nog, ga jij daar eens met MIJN complimenten :lol:
Greetz,

P@trick
tibogs-er1

Bericht door tibogs-er1 »

Patrick : je hebt een PB.
Koppel!!

Bericht door Koppel!! »

YOO

Amaai, diene mens is precies nogal geliefd :shock:

'k Moe zeggen, 'k zen daar enkele weken geleden is gepasseerd, had enkele Ramstukskes nodig, en diene mens heeft mij redelijk vriendelijk geholpen :o

'k Was anders ook wel benieuwd naar hoe diene kerel met z'n klanten omgaat, maar ik heb er niks verkeerd gezien :wink:

Grtz, Philip!

P.S: Voor mijn part mogen jullie gerust vertellen wat er daar gebeurt is zulle, goede & slechte reclame is en blijft reclame waar ge als verkoper zelf voor zorgt :roll:
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

http://www.motoadventurestore.be

Philz movies are here! and here!

Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser ;-)
Vanguard

Bericht door Vanguard »

Koppel!! schreef:YOO

Amaai, diene mens is precies nogal geliefd :shock:

'k Moe zeggen, 'k zen daar enkele weken geleden is gepasseerd, had enkele Ramstukskes nodig, en diene mens heeft mij redelijk vriendelijk geholpen :o

'k Was anders ook wel benieuwd naar hoe diene kerel met z'n klanten omgaat, maar ik heb er niks verkeerd gezien :wink:

Grtz, Philip!

P.S: Voor mijn part mogen jullie gerust vertellen wat er daar gebeurt is zulle, goede & slechte reclame is en blijft reclame waar ge als verkoper zelf voor zorgt :roll:
Heb er ook al twee maal een aankoop gedaan en heb dezelfde ervaring.
Zal misschien aan ons liggen :oops: :roll:
My Bike, My Passion
R850R, 1997, 76000 km.
R1150RT, 2004, 57000 km.
K1300GT, 2009, 38000 km.
p@rick

Bericht door p@rick »

Koppel!! schreef:YOO
Wellicht omdat je hem daar niet teveel uitleg bij hoefde te vragen :lol:
Greetz,

P@trick
Rasse
Contacteer:

Bericht door Rasse »

Ach ja , al die klanten met hun lastige vragen ...
Diene mens wilt toch maar gewoon dat zijn kassa vol eurokes zit. Zo rap mogelijk en met zo weinig mogelijk moeite. 8)

Ik zou er alleen al eens willen langs gaan voor de "ervaring" . :lol:
a me mo weg zen
K1100LT'96 -> K1100LT '98 - Maico 320 GS
Afbeelding
Hans

Bericht door Hans »

We zijn een beetje off-topic aan het gaan, maar kom, voor die ene keer... :D

Mijn aversie voor die meneer heeft niets te maken met lastige vragen, of onvriendelijkheid - iedereen heeft al eens een off-day - , maar met service en professionalisme.

Mij heeft ie DRIEmaal Brussel-Gent-Brussel doen rijden omdat ie me telkens weer het verkeerde accessoire meegaf, en me na de eerste keer toebeet dat ik "de gebruiksaanwijzing maar beter moest lezen", en uiteindelijk na de derde keer zelfs te fier was om toe te geven dat HIJ fout zat, en niet ik.

Sindsdien zet ik er geen voet meer binnen. "Er zijn grenzen aan het menselijk vermogen tot mededogen." :wink:

mvg
Hans
Afbeelding
Oneshark

Bericht door Oneshark »

Off-topic 2 (Moto 2...)

Na montage van een beugel op mijn RT en het inbrengen van de oortjes in één helm (dus zonder GPS 2610) werd mij +/- 340 eur aangerekend,
wilde vervolgens geen biljet van 500 aanvaarden, heb ik een 1/2 uur moeten rondrijden naar het dichtste bankkantoor.
Na een 2e bezoek wegens het niet meer functioneren van één van de
inbouw-oortjes kreeg ik te horen dat dit niet door hem was geleverd...
Never again !!! :evil: :evil: :evil:
Lid BMW MC Vl
Once coconuts always nuts.
Scarto

Bericht door Scarto »

Oneshark schreef:Off-topic 2 (Moto 2...)

Na montage van een beugel op mijn RT en het inbrengen van de oortjes in één helm (dus zonder GPS 2610) werd mij +/- 340 eur aangerekend,
wilde vervolgens geen biljet van 500 aanvaarden, heb ik een 1/2 uur moeten rondrijden naar het dichtste bankkantoor.
Na een 2e bezoek wegens het niet meer functioneren van één van de
inbouw-oortjes kreeg ik te horen dat dit niet door hem was geleverd...
Never again !!! :evil: :evil: :evil:
't Zal aan ons liggen :!: :roll:
Martin M.
R1150RT Titanium 2003, Clublid
AfbeeldingAfbeelding
michel buyckx
Contacteer:

Re: Schuberth C2 + Autocom : waar kopen ?

Bericht door michel buyckx »

p a t r i c k schreef:Bij welke dealer kan je tegenwoordig een Schuberth C2 kopen en er tegelijkertijd op vakbekwame wijze een Autocom-headsetje laten inbouwen ? Of zijn er somewhere in the country Autocomdealers die bereid zijn het door hun verkochte materiaal tegen een aanvaardbare vergoeding in te bouwen in een helm... En néé, kom please niét af met den diene aan de Brugse Vaart in Gent :twisted:
Na 35j de hele wereld afgereist te hebben is dat één van de meest onvriendelijke en nutteloze verkopers die ik ooit heb mogen meemaken. Die man baste me toe dat ik maar op zijne site moest gaan zien als ik de specificaties van één van zijn spullen wilde zien. Was dan wel speciaal van Diest naar Gent gereden. Heb er uiteraard niks gekocht en zoek ijverig naar alternatief. Hoe lang gaat die man in business blijven?
Sven-GS

Bericht door Sven-GS »

Daar ik proffesioneel veel ervaring heb met het inbouwen van intercoms op moto's en in helmen, kan ik je gerust helpen. Je laat maar iets weten, en ja hoor wil het gerust voor een vriendenprijsje doen. En neen, ik werk niet aan de vaart daar in Gent, maar aan de vaart van Eeklo. Allé nog voor een maand, maar zal er nadien nog de service doen van de intercoms indien nodig.
als het even niet lukt... kruip op je GS... en het zal lukken
jakke

Bericht door jakke »

Sven-GS schreef:Daar ik proffesioneel veel ervaring heb met het inbouwen van intercoms op moto's en in helmen, kan ik je gerust helpen. Je laat maar iets weten, en ja hoor wil het gerust voor een vriendenprijsje doen. En neen, ik werk niet aan de vaart daar in Gent, maar aan de vaart van Eeklo. Allé nog voor een maand, maar zal er nadien nog de service doen van de intercoms indien nodig.
Hé Sven,

Nogmaals bedankt voor het fichke voor mijn MP3 speler.
Is perfect hoorbaar tot +/- 100 km /u.
Daarna is het op de naked bike niet zo zuiver meer. Maar door de wind zal dat niet meer dan logisch zijn zeker hé. Goed genoeg voor mijn trip in het Zwarte Woud. Perfect zelfs. 8)

Gr, Jakke. :wink:
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black
Afbeelding
Alex W

Bericht door Alex W »

Bij Vanzeebroeck in St-Pietersleeuw is alles te koop.
Héél vriendelijk en inbouwen gratis in aldaar gekochte helm!
Goeie service na verkoop :wink:
Mijnen 'blackie' is beautiful
SP 2610 om de weg te wijzen :-)
p@rick

Bericht door p@rick »

Sven-GS schreef:Daar ik proffesioneel veel ervaring heb met het inbouwen van intercoms op moto's en in helmen, kan ik je gerust helpen. Je laat maar iets weten, en ja hoor wil het gerust voor een vriendenprijsje doen. En neen, ik werk niet aan de vaart daar in Gent, maar aan de vaart van Eeklo. Allé nog voor een maand, maar zal er nadien nog de service doen van de intercoms indien nodig.
Sven,

Heel erg bedankt voor je aanbod, maar door enkele onvoorziene uitgaven is de aankoop van een nieuwe helm + headsetje voor enkele weken/maanden uitgesteld :oops:
Greetz,

P@trick
Plaats reactie