remschijven

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW R-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
pvker

remschijven

Bericht door pvker »

Hallo
graag had ik meer informatie gehad in verband met mijn achterste remschijf van mijn BMW r1150r. Deze is ingelopen. Heb toen nog nieuwe remblokjes laten steken maar deze waren 4000km verder volledig weg. Men zegt dat ik een nieuwe remschijf moet steken. Nu heb ik navraag gedaan naar de prijs en deze draait rond de 200 euro. Heb via via vernomen om het merk LUCAS te nemen prijs 99 euro. heeft iemand ervaring of een idee van deze remschijf van het merk LUCAS.
Alvast bedankt vanwege pvker
LIVE SUCKS BUT I LOVE IT.
bougimain
Contacteer:

Re: remschijven

Bericht door bougimain »

Hello ga eens naar http://www.motoronderdelen.nl/subcat.as ... &sub_id=15 en daar vind je lucas remschijven, of ze goed zijn dat weet ik niet

Mvg.
From bougimain 8)
pvker schreef:Hallo
graag had ik meer informatie gehad in verband met mijn achterste remschijf van mijn BMW r1150r. Deze is ingelopen. Heb toen nog nieuwe remblokjes laten steken maar deze waren 4000km verder volledig weg. Men zegt dat ik een nieuwe remschijf moet steken. Nu heb ik navraag gedaan naar de prijs en deze draait rond de 200 euro. Heb via via vernomen om het merk LUCAS te nemen prijs 99 euro. heeft iemand ervaring of een idee van deze remschijf van het merk LUCAS.
Alvast bedankt vanwege pvker
Afbeelding
John
Contacteer:

Bericht door John »

Ge kunt dat ook heel wat goedkoper oplossen. Zet die schijf op een draaibank of bij ne schrijnwerker op den top. De groeven wegschuren/draaien of slijpen en zacht gesinterde remblokjes (die genereren minder warmte)
Jo De Paepe

Bericht door Jo De Paepe »

Ge kunt dat ook heel wat goedkoper oplossen. Zet die schijf op een draaibank of bij ne schrijnwerker op den top. De groeven wegschuren/draaien of slijpen en zacht gesinterde remblokjes (die genereren minder warmte)
Wel oplettten dat de schijven niet onder de minimumdikte komen na het afdraaien. dacht 4mm . Het risico voor kromtrekken is dan reeel met alle gevolgen vandien

Persoonlijk zijn er 2 dingen waar ik nooit zal op bezuinigen , de remmen en de banden van mijn motorfiets. Er hangt teveel vanaf.
Plaats reactie