Iemand dit al gezien in de luchtfilter/inlaatbox van een K75 ?
Waarvoor zou dat gediend hebben ?
Er zat ook een plastieken buis in de nippel die naar achteren loopt door het frame, met op het einde een schroef die het gat dicht maakt.
Die bovenste is de luchtmeter ,en dat buisje is de aansluiting van de vacuümbediende druk regelaar,en dat zou allemaal moeten dienen,tenzij dat je het injectiesysteem hebt vervangen door carburators
Je moet gelukkig zijn met wat je hebt ,en niet ongelukkig om wat je niet hebt
Iedereen zei dat gaat niet.En toen kwam er iemand die dat niet wist,en die deed het gewoon.
ps. schijffouten mag je houden ik ben blij dat ik ze kwijt ben
dat bovenste gedeelte is 'n soort olievanger.
die zorgt ervoor dat je oliedampen vanuit het carter worden gevangen, dus geen stank aan de verkeerslichten.
een keer in de 100.000km schoon maken met remmen reiniger voldoet.
Misschien had ik wat duidelijker moeten zijn. Het gaat over de nippel aan de rechterkant die in de grote opening van de inlaatcollector zit, en de klep die in de mond van de luchtdebietmeterbox zit, en dat ronde overdrukventiel in de inlaatcollector. Dat laatste heb ik open gezet om het wat duidelijker te maken, maar dat veert terug om het boeltje af te sluiten. Dat moet ooit gediend hebben voor een experiment vermoed ik. Lachggas ?