gasregelschroef / cruise controle politiemotoren

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over accessoires en toebehoren voor de motorfiets
zoals verhoogd scherm, binnentassen, valbeugels, enz.

Moderator: GVN

Plaats reactie
erteetje

gasregelschroef / cruise controle politiemotoren

Bericht door erteetje »

Ik lees op het forum veel over de manuele cruise control (of hoe noem je zoiets) van wünderlich en dergelijke. Kan echter iemand deze vergelijken met dat systeempje dat op de politie RT's staat ? Ik vind dat je deze laatste namelijk makkelijk kan regelen, maar ik kan niet vergelijken met zo een wünderlich. Indien het een valabel alternatief is, zou je zo een politie cruise controle kunnen kopen bij de dealer en achteraf monteren zonder al te veel problemen? Dank voor de info
Flat Twin Power

Bericht door Flat Twin Power »

Die politie cruise control heb ik op mijn dienstmotor staan en is inderdaad iets gemakkellijker in gebruik dan het wunderlich ding dat ik heb. Probleem is dat achteraf monteren onmogelijk is. Je moet een volledig nieuw handvat kopen omdat het voorgeïnstalleerd is. Dat kan dus een kostelijke zaak worden, zeker met handvatverwarming erbij.
Harald

Bericht door Harald »

Een ander alternatief is een occasie exemplaar op de kop tikken.
Doe eens navraag bij John, die heeft al meerdere ex politie RT's in
zijn bezit (gehad). :wink:
Of op de 2de handsmarkt, heb ik ze ook al ééns te koop zien staan,
markplaats .NL of zoiets :wink:
"God made some cops Perfect - the rest he put in cars!"
Afbeelding"Alle vakkennis is een samenzwering tegen het lekendom."
erteetje

Bericht door erteetje »

Bedankt voor de info. Maar op ebay of dergelijke, welk woord zou ik dan in de zoekfunctie moeten intypen denken jullie?
Jo De Paepe

Bericht door Jo De Paepe »

Hoi,

is er geen mogelijkheid om een gaatje te boren , er schroefdraad in te tappen en de regelvijs erin te monteren???

Ik dacht ooit zoiets op een site uit de US gezien te hebben .

ondertussen gevonden http://www.schneidersinc.com/flip_a_lever.htm
Plaats reactie