Tom tom rider> carkit bluetooth
Moderator: GVN
Tom tom rider> carkit bluetooth
Kan er iemand mij helpen met het vinden van een "bluetooth carkit" die werkt met TTR?Bij Tom Tom willen ze niets kwijt omdat ze zelf aan een systeem werken maar pas tegen einde van het jaar.Het moet blijkbaar kunnen maar met welk toestel? 
-
Jan Wauters
- Contacteer:
Re: Tom tom rider> carkit bluetooth
Dag Soundman, ik ben in het bezit van een Supertooth II, en moet zeggen dat ik daar zeer tevreden mee ben. Het is zo te mounten met TTR (via het menu) en werkt zelfs met een bluetooth GSM. In princiepe zijn er dan 2 bluetooth apparaten op aangesloten, ik gebruik de Supertooth alleen in de auto en alles werkt zeer relaxt. Groeten Jan.
parrot
De parrot CK 3000 (of evolution) voor €99 werkt ook met TTR. Je mist soms wel de eerste lettergreep omdat de ontvanger wat traag reageert. Het is mij nog niet gelukt om een BT-telefoon en de TTR tegelijk te mounten. Misschien lukt dat ook nog wel.
Iemand ervaring ermee?
Iemand ervaring ermee?
R1100RT
Vanwaar ben je?
Ik heb een Parrot 3100 in de wagen. Testen kan geregeld worden.
(kzen in congé
)
Normaal kan een BT toestel slechts één communicatie onderhouden.
In de wagen wordt het headset profiel ge-activeerd om verbinding te leggen met de gsm. Daardoor wordt vaak ook het geluidje van de toetsen doorgegeven (bij vriend met Nokia).
Misschien kan je een ander protocol kiezen, waardoor enkel verbinding gelegd wordt wanneer het nodig blijkt. M'n wijlen Ericsson T68 kon dat, die zocht pas verbinding met de headset wanneer de telefoon dat nodig achtte.
Maar de verbinding leggen nam dan weer een dikke seconde in beslag. Dat lijkt me teveel tijd wanneer je gps navigatie nodig hebt.
Ik heb een Parrot 3100 in de wagen. Testen kan geregeld worden.
(kzen in congé
Normaal kan een BT toestel slechts één communicatie onderhouden.
In de wagen wordt het headset profiel ge-activeerd om verbinding te leggen met de gsm. Daardoor wordt vaak ook het geluidje van de toetsen doorgegeven (bij vriend met Nokia).
Misschien kan je een ander protocol kiezen, waardoor enkel verbinding gelegd wordt wanneer het nodig blijkt. M'n wijlen Ericsson T68 kon dat, die zocht pas verbinding met de headset wanneer de telefoon dat nodig achtte.
Maar de verbinding leggen nam dan weer een dikke seconde in beslag. Dat lijkt me teveel tijd wanneer je gps navigatie nodig hebt.
GSven 
ex-C1, ex-Dylan, ex-Deauville 650, ex-R1150GS : +/- 50K of fun Now on 12RT
lid BMW MC VL
Dit profiel wordt niet meer gebruikt. Om me te mailen, zoek naar Sven 12RT

ex-C1, ex-Dylan, ex-Deauville 650, ex-R1150GS : +/- 50K of fun Now on 12RT
lid BMW MC VL
Dit profiel wordt niet meer gebruikt. Om me te mailen, zoek naar Sven 12RT