BMW motorpak Santiago
Moderator: GVN
BMW motorpak Santiago
Iemand ervaring met dit zomerpak van BMW met ventilatieopeningen met ritssluitingen?
ik heb de savanna 2, dit is de voorloper van de santiago.
erg tevreden over, zowel qua look als qua bescherming. maar ook de luchtdoorstroming werkt prima. geen last meer van zweet-t shirt.
het pak is niet waterdicht, er kan wel een membraam ingezet worden. maar ik neem gewoon regenpak mee, is even goed en stukken beterkoop.
erg tevreden over, zowel qua look als qua bescherming. maar ook de luchtdoorstroming werkt prima. geen last meer van zweet-t shirt.
het pak is niet waterdicht, er kan wel een membraam ingezet worden. maar ik neem gewoon regenpak mee, is even goed en stukken beterkoop.
Harley Davidson FLHTCU - Harley Davidson FXSTC
Re: BMW motorpak Santiago
Heb sinds dit jaar mij de SANTIAGO aangeschaft. Ik had al de TOURANCE als allround pak, maar er is wel degelijk nog een groot verschil tussen een zomerpak. Het is ook een zomerpak dat je kan dragen bij temperaturen onder de 25°graden! De SANTIAGO is licht en aangenaam om te dragen tijdens warmere perioden (mooie lentedagen of echte zomerdagen). Het systeem van de ritssluitingen werkt gewoon perfekt en is heel aangenaam. Het zorgt ervoor dat je zelf je "koeling" als het ware gaat bepalen en individueel gaat regelen naar gelang je behoeft. s' Morgens als je vertrekt is het nog wat frisjes, dan sluit je alles... en naargelang het warmer wordt... doe je de ritssluiting(en) open. Je kan het volledige pak ventileren door vooraan en achteraan de ritssluitingen open te zetten. Ook via de mouwen en de benen stuur je een circulatie. Langs de achterzijde is er tevens een ritssluiting zodat je echt rondom wordt "gekoeld" én droog wordt gehouden. Als je daarenboven dit pak nog eens gaat combineren met het speciale ondergoed van BMW kan je werkelijk elke warme dag (ook hittegolfdagen) aan. Het speciale ondergoed geeft geleidelijk het transpiratievocht van lichaam af zodat je nooit een "vochtig, plakkering en klammig" gevoel krijgt op je lichaam. Absoluut nog veel beter dus dan een gewoon klassiek katoenen T-shirt op je lichaam. Ik combineer beide. Het BMW ondergoed tezamen met een katoenen T-shirt.. en dan de SANTIAGO! Besluit:ik ben er heel tevreden over en kan het je alleen maar aanraden. Niet goedkoop, maar wel écht goed!! Let wel op: het pak is niet waterdicht! Je dient het dus eventueel aan te vullen met een overall of de GORETEX-insert van BMW.pespa schreef:Iemand ervaring met dit zomerpak van BMW met ventilatieopeningen met ritssluitingen?
Beste groeten,
Dennis
Santiago gisteren gekocht
Bedankt voor de positive reactie
Toeval of niet, maar heb gisteren uiteindelijk de juiste maat van de "santiago" vest te pakken gekregen en gekocht. Ik combineer met de air-flow broek. En de regen-overall. Vandaag de combinatie in de regen getest en ok bevonden.
Toeval of niet, maar heb gisteren uiteindelijk de juiste maat van de "santiago" vest te pakken gekregen en gekocht. Ik combineer met de air-flow broek. En de regen-overall. Vandaag de combinatie in de regen getest en ok bevonden.