het gaat om een R850R van 1996, eentje zonder lambda en dus met pot meter.
En dan nu de vraag, kan er bij het regelen een groot verschil zijn tussen links en rechts?
En dan bedoel ik Rechts 2 toeren uitgedraaid en Links 3,5 toeren uitgedraaid.
Of mag het verschil niet zo veel zijn.
Ik heb soms ook dat er een toeren val is als ik sta te wachten voor een rood licht.
Dan is het net of hij even de neiging heeft om stil te vallen maar hij herpakt zich vrijwel onmiddellijk.
regeling koperkleurige schroeven gasplephuis
Moderator: GVN
-
- Berichten: 1770
- Lid geworden op: 30 jul 2013, 10:47
- Woonplaats: .
- Locatie: Uit oudste stoetersdorp .
Re: regeling koperkleurige schroeven gasplephuis
Moet eerst andere handelingen gebeuren voor je daaraan draait.
Kleppen regelen, TPS afstelling, juiste benzinedruk/debiet injectoren en nameten van wel of niet werkende parameters voor je kan beginnen synchroniseren van aanzuiglucht tussen beide gaskleppen.
Kleppen regelen, TPS afstelling, juiste benzinedruk/debiet injectoren en nameten van wel of niet werkende parameters voor je kan beginnen synchroniseren van aanzuiglucht tussen beide gaskleppen.
BMW R1100R zonder KFR
Re: regeling koperkleurige schroeven gasplephuis
thanks voor het antwoordalfa schreef:Moet eerst andere handelingen gebeuren voor je daaraan draait.
Kleppen regelen, TPS afstelling, juiste benzinedruk/debiet injectoren en nameten van wel of niet werkende parameters voor je kan beginnen synchroniseren van aanzuiglucht tussen beide gaskleppen.
TPS moet ik nog nakijken maar kleppen zijn geregeld, alle kabels volgens het boekje
maar ik vroeg me af of er een groot verschil mag zijn tussen het aantal omwentelingen
-
- Berichten: 1770
- Lid geworden op: 30 jul 2013, 10:47
- Woonplaats: .
- Locatie: Uit oudste stoetersdorp .
Re: regeling koperkleurige schroeven gasplephuis
Koperen schroeven zijn niet meer dan fijn afstelling op fabriek afstelling gaskleppen stand (verzegelde aanslagboutjes).tony schreef:thanks voor het antwoordalfa schreef:Moet eerst andere handelingen gebeuren voor je daaraan draait.
Kleppen regelen, TPS afstelling, juiste benzinedruk/debiet injectoren en nameten van wel of niet werkende parameters voor je kan beginnen synchroniseren van aanzuiglucht tussen beide gaskleppen.
TPS moet ik nog nakijken maar kleppen zijn geregeld, alle kabels volgens het boekje
maar ik vroeg me af of er een groot verschil mag zijn tussen het aantal omwentelingen
Is er daar aan geprutst kan dit invloed hebben op meer of minder indraaien tussen beide schroeven.
BMW R1100R zonder KFR
Re: regeling koperkleurige schroeven gasplephuis
thanks alfa
ik heb de motor net gekocht en er was al lang geen onderhoud meer aan gedaan
en ik ken de voor geschiedenis niet van de moto
zal het nog eens gaan proberen en anders naar een specialist, gelukkig zit er eentje bij mij in de buurt
ik heb de motor net gekocht en er was al lang geen onderhoud meer aan gedaan
en ik ken de voor geschiedenis niet van de moto
zal het nog eens gaan proberen en anders naar een specialist, gelukkig zit er eentje bij mij in de buurt