Ik ben Tom en ik ben nieuw hier en ik heb tot nu toe alleen nog maar met BMW auto's gereden. Meestal met veel plezier
Ik rijd echter sinds november 2017 met een Skyteam 125cc'tje en zoals iedereen voorspelde, werd dit algauw saai en frustrerend traag.
Door een samenloop van omstandigheden heb ik nu de kans om een mooie R90/6 te kopen met 30.000 km en onderhoudsgeschiedenis in "mint condition" aan 5000 euro.
Ik las ook afgelopen dagen ergens op het internet dat men een R90/6 in goede staat ook als een investering kan zien; en dat met name goede voorbeelden toch een marktwaarde van rond de 5800 euro hebben op vandaag, en dat dit binnen vijf jaar 8500 zou zijn , enz... Het is natuurlijk niet mijn bedoeling om de motor te kopen en weg te zetten onder een doek, ik ga er echt wel mee rijden !!! Maar het is mooi meegenomen als je iets kan kopen waaraan je plezier beleefd en waarvan de waarde enkel nog zal toenemen in de toekomst, hoe denken jullie hierover?
Ik weet, het is natuurlijk geen R90s, ik heb al het nodige opzoekwerk gedaan en weet dat die oranje exemplaren veel exclusiever zijn. Anyway...
Zijn er technische zaken waarbij ik zeker goed moet letten bij de eventuele aankoop, tips gevraagd aub !! Alvast bedankt...