nieuweling
Moderator: GVN
nieuweling
Epica rocks my world
-
JüRgen
- Moderator
- Contacteer:
Welkom onder de Beemers, en je hebt dan ook gekozen voor de meest Duc-achtige boxer die er is... als je er Laser-uitlaten onder hangt zonder dB killers wordt het nog een Duc-killer..
Veel rijplezier gewenst en hou het veilig
Veel rijplezier gewenst en hou het veilig
R1200RT Ostragrau 2010 / E70 Saphirschwarz 2009 / E87 Havana 2007
Secretaris BMW Motor Club Vlaanderen
Beheerder BMW Motor Club Vlaanderen forum

Secretaris BMW Motor Club Vlaanderen
Beheerder BMW Motor Club Vlaanderen forum

-
Iron Gonzo
wel gekomen en het is een pracht machintje zo een replica.
nog veel Km toegewenst
nog veel Km toegewenst
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Epica rocks my world
-
mike the bike
Thanks for the info Mike. Eerste bak benzine erop zitten. Een 6.5 l verbruikt. Meer dan de fantastische voorgeschreven 5 l waarde, maar was vooral stop and go. Ga gevoelsmatig inderdaad naar de 5000 rpm, maar heb het gevoel dat hij iets moeilijker de 4000 rpm overbrucht, vandaar de lichte trilling. Denk dat de 1e eigenaar hem redelijk traag ( tot 4000 rpm ) heeft ingeredenmike the bike schreef:welkom cat ik heb krak dezelfde met open lazer echt pracht
geluid moet je doen het koppel 97nb bij 5750/min en normaal 98pk
7500/min en wat die trillingen betreft heb ik geen probleem
groeten en gaaaaaaz er op.
Epica rocks my world
-
S.
5 liter? Forget it.... Alles onder de 7 liter met een straat-sportieve rijstijl zal all wreed goed zijn. Anyway, echt hoge toeren (>5500 rpm) trek ik zelden op de openbare wegen.
Tank je 98? Ik weet dat er hier al haast religieuze discussies gevoerd zijn over het al dan niet gebruiken van 98 vs. 95 maar ik voel 'm vlotter draaien wanneer ik er 98 in kap. Is dan nog wat duurder
Tank je 98? Ik weet dat er hier al haast religieuze discussies gevoerd zijn over het al dan niet gebruiken van 98 vs. 95 maar ik voel 'm vlotter draaien wanneer ik er 98 in kap. Is dan nog wat duurder