Dinsdag morgen vertrokken om iets na 9 richting Bohan. Autostrade tot Waver gereden en dan met GPS volledig binnendoor naar Bohan gereden. Ik met mijn Suzuki SV650S en mijn vader met zen R1100RT.
Effe pech gehad met men SV omwille van een zekering die gesprongen was had ik niets meer van km, toerental aanduiding en achterlicht+ remlicht meer, maar was snel opgelost met de reserve zekering.
Even verder toch maar gestopt bij tankstation om enkele reserve zekeringen te kopen
Gewoon met zen 2'en heel hard genoten van de vele prachtige uitzichten, gewoon MACHTIG!!!! In het naar daar rijden helemaal langs de Maas gereden via Namen, Dinant, Beauraing, Wellin, Gedinne, Houdremont, Bohan.
Een mooie trip van ongeveer 4 uurtjes (+-210kms) (met de nodige tussenstoppen voor het verloren vocht terug bij te vullen want warm was het wel in die motojas
Een dagje verbleven aan de chalet van een familielid, helemaal vanachter in de bossen van Bohan, gewoon lekker rustig.
Spijtig genoeg geen foto's kunnen nemen van de heenrit aangezien de kodak in de wagen lag van de mama
Ons vader ( Rudic van het forum voor diegene die het nog niet doorhadden) was in de wolken van zen RT, eindelijk eens zeer goed warm kunnen rijden en hij vindt het een zalige machiene.(verbruik van +- 5.5 op 100km)
Op de terugweg hebben we wel enkele foto's kunnen trekken als bewijs dat we er toch geweest zijn
Wel een volledige andere rit terug gedaan en toch hetzelfde ingesteld op de GPS maarja dan des te meer hebben we gezien hé
hier enkele foto's
Onze moto's aan de chalet

Pa met zen R1100RT

Ik met men SV 650S

Onze motoren in Dinant