Mensen die "weten" wat kamperen is beseffen wat een luxe formule dit is en vandaar dat dit ook mijn drijfveer is om een derde keer de zaak te organiseren.
Enkele bestemmingen werden al gemompeld door deelnemers van dit jaar sommige ervan zijn niet onrealistisch maar - lange - verkenningen lukken me niet meer dit jaar aangezien ik voor mezelf al één en ander - qua eigen vakantie bestemming - in gedachten heb. Wijzigingen kunnen nog altijd maar ik moet er wel stilaan aan kunnen beginnen....
Een ietwat bekendere bestemming dringt zich op en eentje waar ik al een boel info van heb dus...
Noorwegen of mogelijk Polen zal voor een jaartje later zijn denk ik...
Ierland stond bij verschillende mensen op 't verlanglijstje maar ook mogelijkheden richting Alpen, Pyreneeën enz... zijn er!
Ierland is een favoriet van mezelf en leunt aan bij de Schotse Highlands, een reis met smalle baantjes, desolate plaatsen en vooral ongerepte natuur. verder nog duizend en één mooie plaatsen...
We (ikke de kok en kokkin) zien wel wat er van evt. voorstellen uit de bus komt... voor september wil ik graag een algemeen idee want dan wil ik nog een korte recce van weinig dagen en veel rijden uivoeren.
Indien er voor September geen concrete formule uit de bus komt dan zal '07 een sabbatjaar worden en bereiden we ons voor op '08...
We zien wel wie er meegaat. een minimum aan 15 a 17 deelnemers moet er zijn en 20 a 22 is de absolute max...
zelfde formule als vorig jaar, tenten zijn verkrijgbaar alsook slaapzakken en matten en je slaapspullen worden met een busje van camping naar camping gebracht, eten kan je in een reftertent en die zijn al voor je klaargemaakt/opgesteld
laat die voorstellen maar komen
Danny