Inbouw Microfoon in BMW helm met vestelbaar kinstuk

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over accessoires en toebehoren voor de motorfiets
zoals verhoogd scherm, binnentassen, valbeugels, enz.

Moderator: GVN

Plaats reactie
peterdw

Inbouw Microfoon in BMW helm met vestelbaar kinstuk

Bericht door peterdw »

Hallo,

'k Heb mij zonet een intercomsysteem voor R1200RT van Baerh aangeschaft. Bijhorende handleiding is niet erg duidelijk mbt het inbouwen van microfoon en luidsprekers in een helm met verstelbaar kinstuk. Heeft iemand ervaring met deze of een contact die mij raad kan geven voor de inbouw van het systeem?

Alvast bedankt.

Peter
p@rick

Re: Inbouw Microfoon in BMW helm met vestelbaar kinstuk

Bericht door p@rick »

peterdw schreef:Hallo,

'k Heb mij zonet een intercomsysteem voor R1200RT van Baerh aangeschaft. Bijhorende handleiding is niet erg duidelijk mbt het inbouwen van microfoon en luidsprekers in een helm met verstelbaar kinstuk. Heeft iemand ervaring met deze of een contact die mij raad kan geven voor de inbouw van het systeem?

Alvast bedankt.

Peter
Je bedoelt daarmee toch niet zo'n microfoon die je vast in het opklapbare kinstuk monteert ? Is niet erg handig als je wil praten met het kinstuk omhoog :lol: :lol: :lol:
Greetz,

P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
pvde
Contacteer:

Bericht door pvde »

Yep,

Als de inbouw voor een BMW Evo 4 helm is dan kijk eens hier,

http://www.schiedermaier.de/motorrad/index.htm

Onder de rubriek: Ausrüstung, Baehr Sprechset in BMW EVO Helm

Houdoe
Afbeelding Afbeelding
ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
Afbeelding BMW F800GS
Sven-GS

Bericht door Sven-GS »

In een systeemhelm bouwen wij altijd staafmicrofoons in. Indien je hulp nodig hebt, laat je maar iets weten. Heb er ondertussen al een twintigtal ingebouwd in bmw-systeemhelmen. Ben wel op reis volgende week, of anders vanaf 1 augustus kan je me overdag weer vinden in EGM te eeklo.
als het even niet lukt... kruip op je GS... en het zal lukken
peterdw

Bericht door peterdw »

Hallo iedereen,

Heb ondertussen ondekt dat het beter is om beugelmicrofoontjes in te bouwen. Gezien deze geen deel uitmaken van mijn pakket zal ik ze moeten bestellen. Iemand enig idee waar dit te verkrijgen is buiten de "Hobbyist"? Sven , in ieder geval al bedankt voor de hulp die je aanbied. Misschien zal ik je inderdaad later nog eens contacteren.
TonTon

Bericht door TonTon »

peterdw schreef:Hallo iedereen,

Heb ondertussen ondekt dat het beter is om beugelmicrofoontjes in te bouwen. Gezien deze geen deel uitmaken van mijn pakket zal ik ze moeten bestellen. Iemand enig idee waar dit te verkrijgen is buiten de "Hobbyist"? Sven , in ieder geval al bedankt voor de hulp die je aanbied. Misschien zal ik je inderdaad later nog eens contacteren.
bij elke dealer van BMW die ook Beahr verkoopt : in mijn streek ( W-vl , O-vl ) : Mabbe in Wielsbeke en Lievens in Zottegem.
Plaats reactie