RXXXXRT - Koplamp afstellen ?

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW R-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
John
Berichten: 4594
Lid geworden op: 28 sep 2004, 12:59
Woonplaats: Essen
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

RXXXXRT - Koplamp afstellen ?

Bericht door John »

Dus hoe doe je dat op een degelijke manier? Ik heb dus nen 1100/850 RT ne nieuwe loock gegeven en er de kop van ne 1150 op gezet. Aan die koplamp zijn aan de achterkant twee zwarte pvc stelbouten en dus ook nog de regelknop die je bediend op je dash. Graag van iemand een deskundige uitleg hoe je dus die twee regelschroeven afsteld. Je kan daar dus je lichtbundel naar alle kanten mee laten schijnen. (Dat had ik al door :lol: (slim van mij hé!))
En hoever of hoeveel speling mag die regelvijs hebben?
Het zal waarschijnlijk allemaal wel uitgelegd zijn in een boek over de 1150. Maar daar heb ik voor de rest niks aan, aan dat boek dus heb ik dat niet in mijn bezit.
on4ajg
Berichten: 24
Lid geworden op: 29 sep 2004, 13:55
Locatie: St Truiden

Bericht door on4ajg »

Hallo,

In het meegeleverde handboek bij een r1150rt staat hierover ook niet veel, in het "Bucheli"-boek betreffende de R1150rt staat iets meer hieromtrent; bezorg me je e-mail adres, dan stuur ik je enkele scans door.

Groeten,

Erwin.
bmw-motarke
Berichten: 15
Lid geworden op: 29 sep 2004, 18:35
Locatie: Terre-de-Couchon

Bericht door bmw-motarke »

John,

Zo ne kop van nen 1150RT, kan je dat al vr een schappelijke prijs vinden, om op een 1100RT te zetten?
't BMW-motarke.
R1100RT...lekker...lekker
John
Berichten: 4594
Lid geworden op: 28 sep 2004, 12:59
Woonplaats: Essen
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Bericht door John »

Met véél geluk ja! Ik heb die kop kunnen vinden met lamp voor 200 en dan nog eens 250 voor wat nieuwe stukken. Normaal moet je ook het binnenframe van een 1150 kopen maar als je een beetje handig bent kan de ouwe ook wel dienen.
pascalr1100rt
Berichten: 22
Lid geworden op: 06 okt 2004, 17:58
Locatie: stekene

Bericht door pascalr1100rt »

hey ik heb een vraagje of je er ook het nieuwe voor spatbord van een r1150rt op heb gezet deze zou ik ook wel willen plaatsen of weet je of dit evt mogelijk is om deze er op te zetten.
sportieve groeten
pascalr1100rt
bmw-motarke
Berichten: 15
Lid geworden op: 29 sep 2004, 18:35
Locatie: Terre-de-Couchon

Bericht door bmw-motarke »

Thanks ,John

Maar nog niet voor direct.

Greetz,
Sven
't BMW-motarke.
R1100RT...lekker...lekker
Plaats reactie