Afslijten verf op flanken
Moderator: GVN
Afslijten verf op flanken
Doe ik er verkeerd aan ommijn motorfiets tussen knieën en enkels te klemmen? Nee toch? En toch wordt ik om deze "goede" gewoonte gestraft: de verf of flanken van mijn K1200RS worden dof op ed plaats waar ik de knieën ertegen klem. Bestaat er een folie of ander hulpmiddel tegen dit wel erg afslijten van de verf? Of zit ik te verkrampt op mijn machine? Lijkt me onwaarschijnlijk, want mijn rijstijl is ontspannen en ik laat me niet zo gauw nerveus maken door een beetje verkeersdrukte.
van 02/02 tot 06/06: 1996 R850R
sinds 06/06: 2004 K1200RS
-
Iron Gonzo
uw houding is correct.
dat de verf dof wordt na een bepaalde tijd(verloop der jaren en aantal gereden Km in acht genomen) als er constant tegen geschuurd wordt is normaal.
er bestaat beschermfolie (ik dacht van foliatec).
de boel eens door een carrosier laten onderhande nemen met goede vernis, is ook een optie (maar niet de goedkoopste)
dat de verf dof wordt na een bepaalde tijd(verloop der jaren en aantal gereden Km in acht genomen) als er constant tegen geschuurd wordt is normaal.
er bestaat beschermfolie (ik dacht van foliatec).
de boel eens door een carrosier laten onderhande nemen met goede vernis, is ook een optie (maar niet de goedkoopste)
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
knellen en knellen is twee. Een los, doch degelijk contact met de beemer is nodig, maar ge moet er geen blutsen in duwen he.
Denk dat ge bezig zijt met kamasutra-en. Dan knijpt ge madam (of meneer) toch ook niet halfdood tussen uw billen
En alle gekheid op een stokje... dit is de reden dat er op een bijvoorbeeld rt.. lt... van die rubberen afdeklaagjes zitten ter hoogte van die drukpunten...
Misschien iets in deze stijl op de kop tikken en op de een of andere manier proberen te bevestigen?
Denk dat ge bezig zijt met kamasutra-en. Dan knijpt ge madam (of meneer) toch ook niet halfdood tussen uw billen
En alle gekheid op een stokje... dit is de reden dat er op een bijvoorbeeld rt.. lt... van die rubberen afdeklaagjes zitten ter hoogte van die drukpunten...
Misschien iets in deze stijl op de kop tikken en op de een of andere manier proberen te bevestigen?
hartelijk dank
Verrassend hoe snel men soms van antwoord gediend is, op dit forum. HARTELIJK DANK 
van 02/02 tot 06/06: 1996 R850R
Re: hartelijk dank
Willy_DC schreef:Verrassend hoe snel men soms van antwoord gediend is, op dit forum. HARTELIJK DANK
als er geen serverproblemen zijn tenminste