knappe motorsite

Heb je een tip hoe je je velgen kan doen blinken als een spiegel?
Of de restjes van doodgereden insecten eenvoudig kan verwijderen?
Deel deze met ons op dit forum.

Moderator: GVN

Plaats reactie
-Wim-
Berichten: 775
Lid geworden op: 04 apr 2005, 19:03
Woonplaats: B-Zwijndrecht
Locatie: Zwijndrecht

knappe motorsite

Bericht door -Wim- »

Tijdens het surfen ben ik hier terecht gekomen.

Beslist de moeite waard.

http://www.luiemotorfiets.nl/
K1200LT -> K1200GT -> F650 GS + R1200 GSa -> Honda GL1800L + KTM 990R -> K1600GTL -> R1200GSa LC
Wingman X
Berichten: 3022
Lid geworden op: 14 mei 2005, 22:20
Woonplaats: 3000
Contacteer:

Bericht door Wingman X »

Tuurlijk, dat is van onze aanbeden Sylvia Stuurman. :D 8)
Haar reissites zijn even indrukwekkend!
:grin: Ninja's Machen Keine Witze !
WimLT
Berichten: 6760
Lid geworden op: 14 jun 2006, 18:29
Locatie: Sint Job in't Goor
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Alleen het hoofdstuk ANGST :shock: niet lezen, want anders gaan er direct veel motoren te koop komen ! :lol: :lol: :lol:

Allé, dat heeft misschien ook zo zijn voordelen. Groot aanbod = lagere prijzen en ik ben juist van plan om mij nen RT aan te schaffen :twisted:

De foto's zijn meestal wel grappig gekozen, onderlijnt door een even grappig bijschrift. :wink:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
demito
Berichten: 930
Lid geworden op: 29 aug 2005, 09:07
Woonplaats: Overijse
Contacteer:

Bericht door demito »

BiemeRT schreef:Alleen het hoofdstuk ANGST :shock: niet lezen, want anders gaan er direct veel motoren te koop komen ! :lol: :lol: :lol:

Allé, dat heeft misschien ook zo zijn voordelen. Groot aanbod = lagere prijzen en ik ben juist van plan om mij nen RT aan te schaffen :twisted:

De foto's zijn meestal wel grappig gekozen, onderlijnt door een even grappig bijschrift. :wink:
net het stukje over angst voor nat wegdek gelezen. Ze doen precies alsof de regen het wegdek niet gladder maakt, maar de sowieso al gladde stukken minder zichtbaar worden. Total bullshit!!!

Voorzichtiger rijden in de regen heeft alles te maken met verminderde weerstand van het wegdek. Dat heb ik menig maal mogen ondervinden bij het uitbreken van mijn achterwiel en een keer bij het wegglippen van mijn voorwiel gevolgd door een lijfelijk contact met de macadam. Telkens in omstandigheden die bij het droge verre van problemen geven.

Bij nattigheid rijd ik het pijlke op mijn Anakees er niet af :wink:
BMW 1150 GSA - KTM 640 Adventure - KTM 990 Adventure - Husqvarna 701 enduro
Afbeelding
Plaats reactie