Tijdens het surfen ben ik hier terecht gekomen.
Beslist de moeite waard.
http://www.luiemotorfiets.nl/
knappe motorsite
Moderator: GVN
-
- Berichten: 775
- Lid geworden op: 04 apr 2005, 19:03
- Woonplaats: B-Zwijndrecht
- Locatie: Zwijndrecht
knappe motorsite
K1200LT -> K1200GT -> F650 GS + R1200 GSa -> Honda GL1800L + KTM 990R -> K1600GTL -> R1200GSa LC
Alleen het hoofdstuk ANGST niet lezen, want anders gaan er direct veel motoren te koop komen !
Allé, dat heeft misschien ook zo zijn voordelen. Groot aanbod = lagere prijzen en ik ben juist van plan om mij nen RT aan te schaffen
De foto's zijn meestal wel grappig gekozen, onderlijnt door een even grappig bijschrift.
Allé, dat heeft misschien ook zo zijn voordelen. Groot aanbod = lagere prijzen en ik ben juist van plan om mij nen RT aan te schaffen
De foto's zijn meestal wel grappig gekozen, onderlijnt door een even grappig bijschrift.
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
net het stukje over angst voor nat wegdek gelezen. Ze doen precies alsof de regen het wegdek niet gladder maakt, maar de sowieso al gladde stukken minder zichtbaar worden. Total bullshit!!!BiemeRT schreef:Alleen het hoofdstuk ANGST niet lezen, want anders gaan er direct veel motoren te koop komen !
Allé, dat heeft misschien ook zo zijn voordelen. Groot aanbod = lagere prijzen en ik ben juist van plan om mij nen RT aan te schaffen
De foto's zijn meestal wel grappig gekozen, onderlijnt door een even grappig bijschrift.
Voorzichtiger rijden in de regen heeft alles te maken met verminderde weerstand van het wegdek. Dat heb ik menig maal mogen ondervinden bij het uitbreken van mijn achterwiel en een keer bij het wegglippen van mijn voorwiel gevolgd door een lijfelijk contact met de macadam. Telkens in omstandigheden die bij het droge verre van problemen geven.
Bij nattigheid rijd ik het pijlke op mijn Anakees er niet af