cromeren
Moderator: GVN
cromeren
hallo,
ik heb een schar op mijn 1200rt knalpot. ik wil het graag perfect in orde, maar n nieuwe knalpot voor een schar van 4x4cm,...beetje veel geld...
heeft iemand ervaring met laten hercromeren? bvb bij cv in herenthout?
grtz

ik heb een schar op mijn 1200rt knalpot. ik wil het graag perfect in orde, maar n nieuwe knalpot voor een schar van 4x4cm,...beetje veel geld...
heeft iemand ervaring met laten hercromeren? bvb bij cv in herenthout?
grtz
k75c => r850r=>r1200rt '95 => r1200rt '08

De kans dat een firma je knalpot gaat herchromeren ,lijkt mij heel klein.
Een zuivere buis wel,of een "vol" stuk ook ,maar met een knalpot ???
Ik vermoed niet dat een firma zoiets in hun chroombad toelaat.Tenzij je het perfekt kan afdichten?
Even bellen en je weet of ze zoiets zouden doen.
Enfin ,die opmerking kreeg ik toch van een chroombedrijf ,toen ik ,lang geleden,valbaren liet herchromeren.(ik had beugels aangepast aan mijn goesting,en zoals Danny zegt ,het kost nogal veel geld)

Een zuivere buis wel,of een "vol" stuk ook ,maar met een knalpot ???
Ik vermoed niet dat een firma zoiets in hun chroombad toelaat.Tenzij je het perfekt kan afdichten?
Even bellen en je weet of ze zoiets zouden doen.
Enfin ,die opmerking kreeg ik toch van een chroombedrijf ,toen ik ,lang geleden,valbaren liet herchromeren.(ik had beugels aangepast aan mijn goesting,en zoals Danny zegt ,het kost nogal veel geld)
- 
				Frank Beeper
- 
				Dirk Pauwels
Bij mijn weten chromeert niemand een gebruikte uitlaat...Chroombad is te duur om vaak te vervangen en raakt verontreiningt door oude uitlaat. De 1ste kras doet zeer, de 2de al veel minder.....Gewoon proberen uitpolieren...

R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project

Gelijk NIEUW (5/2005, 5000 km jong) wegens vervanging door sportdemper. Compleet met bevestigingsbeugel (staat voor meer dan € 712,00 -ex BTW in de BMW partslist) Glanzend gepolijst RVS en uiteraard onbeschadigd 
Kan worden verpakt en verzonden tegen kosten koper. Kom gerust kijken...omgeving Rotterdam
deze advertentie staat op marktplaats.nl t.e.a.b. 

onder motoren daarna onderdelen BMW
succes 

Kan worden verpakt en verzonden tegen kosten koper. Kom gerust kijken...omgeving Rotterdam
deze advertentie staat op marktplaats.nl t.e.a.b.

onder motoren daarna onderdelen BMW
succes

haast U als U tijd hebt.
dan heeft U tijd als U haast hebt !!
HOUDOE PETJE

dan heeft U tijd als U haast hebt !!
HOUDOE PETJE

eens op
  eens op