Koffers R1100GS/R1150GS ook op R1100S ??

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over accessoires en toebehoren voor de motorfiets
zoals verhoogd scherm, binnentassen, valbeugels, enz.

Moderator: GVN

Plaats reactie
S-tijn

Koffers R1100GS/R1150GS ook op R1100S ??

Bericht door S-tijn »

Hoi,
Weet iemand toevallig of de BMW koffers Touring R850/1100/1150R R1100/1150GS ook op een R1100S passen ? Ik heb deze nl. in okkazie te koop zien staan, maar het is me onduidelijk of ik ze zou kunnen gebruiken.
Greetz,
S-tijn
R1100S '04 > R1200GS '09 Alpine > R1200GSA '10
Danny

Bericht door Danny »

tja de linker heeft al zeker de uitlaat uitsparing dus daar kan je al niks mee... en de rechter alleen zullen ze je niet verpatsen... :wink:
S-tijn

Bericht door S-tijn »

Ok, dank je. Beter niet doen dan.
Koppel!!

Bericht door Koppel!! »

YOO

@ S-tijn: jij moet de koffers vanop een RT zien te vinden, dze zijn twee volwaardige koffers, zoals op je S :wink:

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

http://www.motoadventurestore.be

Philz movies are here! and here!

Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser ;-)
S-tijn

Bericht door S-tijn »

Okee, dank je voor de tip!

De reden waarom ik eigenlijk naar de koffers op zoek was gegaan is de volgende :
Op 4 juli bestelde ik bij mijn lokale (officiele) BMW dealer de speedbag van Wunderlich voor mijn S'je. De bestelling en mijn GSM-nummer werd mooi genoteerd. Ze zouden mij opbellen als de bestelling binnen was gekomen. Ik dacht bij mezelf :'Jaja, ik ken dat', maar goed... ze kregen het voordeel van de twijfel. Bij het buitengaan effe vragen : 'Oh ja, hoe lang zou het ongeveer duren voordat de bestelling aankomt?'. 'Ongeveer 14 dagen', was het antwoord. 'Okee', dacht ik, daar kan ik mee leven. Het motorseizoen was al vollen bak begonnen, dus héél veel tijd had ik niet, je kent dat... .
8 Augustus... nog steeds niets gehoord. Dus ikke mijn stoute motorlaarzen aan en naar de dealer gereden. 'Effe informeren naar mijn speedbag', vroeg ik. Oei, een verbaasd gezicht aan de toonbank. 'Huh, nog niet binnengekomen. We bellen jou wel'. 'Goed', zei ik, maar das nu toch al van 4 juli geleden. Toch eens achteraan in het magazijn gaan vragen of ze d'r per ongeluk toch niet ligt dan. Nee, toch niet... . 'Gebeurt wel vaker... zal uit stock zijn'. Ok, dus ik terug weg. Bij het buitenlopen toch effe vragen : '... maar ze is toch besteld hé?'. Aan de reactie te zien was hij precies niet blij met deze opmerking. Alsof het nooit gebeurd dat ze een bestelling vergeten door te geven... .
Thuisgekomen natuurlijk direct een mailtje gestuurd naar Wunderlich. Op 11 augustus terug antwoord. 'De speedbag was in stock en zou direct naar mijn dealer worden verzonden'. Ik vroeg mij af hoe zij konden weten wie mijn dealer was... . Ik had namelijk niet vermeld bij wie ik ze besteld had. Maar goed. Ikke dus nog wat geduld geoefend. Ondertussen ben ik nog steeds aan het oefenen, en ik zal moeten blijven oefenen voor de rest van mijn dagen denk ik... . Ik ben misschien wat koppig, maar ik heb echt geen zin om nog eens te gaan informeren. Wat denken jullie ervan ?
Greetz ;
Koppel!!

Bericht door Koppel!! »

YOO

Tja, dat hangt een beetje van u af, ben je héél tevreden van je dealer, en is dit de eerste keer dat hij je teleursteld, dan zou 't bij mij geen reden zijn om naar een andere over te stappen.

Is dit echter de zoveelste keer dat "ze" je bij je pietje hebben, dan zou 't wel zeker de spreekwoordelijke druppel zijn, hangt dus een beetje van jezelf af, 't feit hoe jij 't verwoord doet me denken dat 't nr. 2 zal zijn, zie dan wel dat je je verbeterd, kijk dus kijk eerst de kat uit de boom :wink:

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

http://www.motoadventurestore.be

Philz movies are here! and here!

Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser ;-)
S-tijn

Bericht door S-tijn »

Tja, tevreden... ik weet het niet.
Ik moest 5 weken wachten voor de onderhoudsbeurt van 10.000 km omdat hij zó goed is dat elke BMW-rijder van Vlaanderen er op onderhoud wil gaan. :wink: Ik zeg er wel bij dat het onderhoud wel degelijk is uitgevoerd. Eerlijk is eerlijk.
Het is ook dezelfde dealer waar ik 4 euro betaalde voor de 4 schroefjes van het dekseltje van het remoliereservoir op het stuur.
't Is maar dat je niet zoveel keuze hebt hé met die dealers... . Zeker hier in de buurt niet.
Bart Bever

Bericht door Bart Bever »

alle S-tijneke, uw garage is toch groot genoeg!
Waar wacht ge op... :twisted:

...en de Fons is ook maar heuuu.. ne mens he!
Plaats reactie