Touratech: lang wachten...

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over accessoires en toebehoren voor de motorfiets
zoals verhoogd scherm, binnentassen, valbeugels, enz.

Moderator: GVN

Plaats reactie
nico

Touratech: lang wachten...

Bericht door nico »

Het is nu één maand, dat ik wacht op m'n bestelling bij bovengenoemd bedrijf. Een valbeugel, en twee headlights voor op m'n 1200GS.
Is dit de normale wachttijd, of moet ik nog meer geduld hebben?
:evil:
archi

Bericht door archi »

Nico,

mijn bestelling van houder voor Garmin GPS 60CX is al 3 maand onderweg. Zou volgende week binnenkomen.
Over vijf jaar een houder voor mjin Garmin GPS V besteld en betaald over internet en binnen de week bij mij thuis geleverd.
Van vooruitgang gesproken ...

Eric
demito
Contacteer:

Bericht door demito »

ik heb 2.5 maand moeten wachten op mijn schokdempers. Touratech heeft daar niet echt alles meer onder controle. Ze kunnen blijkbaar de vraag niet volgen. Misschien heeft de productie van de 1200GSA bagage hier iets mee te maken?

Belgie is alvast geen alleenstaand geval. M.a.w. motorrad Latem ka hier niks aan doen. Ik geef alvsat mijn bestelling nu al door voor mijn trip in het voorjaar (marokko).

Demito
BMW 1150 GSA - KTM 640 Adventure - KTM 990 Adventure - Husqvarna 701 enduro
Afbeelding
betaburned

Bericht door betaburned »

Ik heb ook meer dan 3m moeten wachten op een GPS houder voor een 1200RT & uiteindelijk hadden ze dan nog een deel verkeerd geleverd...
Glotetrotting around - R1200 GSA '14.
janneman
Contacteer:

Bericht door janneman »

Nico

even proberen bij Kohl.de
die zitten in Aachen, zeer vriendelijke bediening en die hebben nogal dinges van Touratech op stock, dus met wat geluk ... wie weet

hasta la pasta,
jan
K75 / GS1100 / GS1200 / GSA1200 • ROOD / GSA1200 • TRIPLE BLACK / GSA1200 LC • WIT (model 2017)
Hou in gedachten wat je ziet en zie wat je in je gedachten houdt
https://www.instagram.com/janmarchandphotography/
Plaats reactie