vind niet !!!
Moderator: GVN
vind niet !!!
waarom vind mijn 2820 de stad sint-truiden niet? na herhaalde pogingen steeds hetzelfde -niets gevonden....-
PRETENTIE IS EEN BREVET VAN DOMHEID
-
Jo De Paepe
-
Jo De Paepe
Gaat de GPS dan geen sugesties geven als je al "Sint" hebt ingegeven ??rubi schreef:bedankt jo ,
bij het ingeven had ik er geen streepje tussen staan ,enkel een spatie ,de stinker wilde het enkel MET streepje tussen ... bedankt voor de tip
Neeje lutsers, nie Sinterklaas.
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black

Sint Maarten dan ???ironjakke schreef:Gaat de GPS dan geen sugesties geven als je al "Sint" hebt ingegeven ??rubi schreef:bedankt jo ,
bij het ingeven had ik er geen streepje tussen staan ,enkel een spatie ,de stinker wilde het enkel MET streepje tussen ... bedankt voor de tip
Neeje lutsers, nie Sinterklaas.
een tip misschien in verband koppeltekens en consoorten
als je gaat naar vinden van POI (interessante locaties) hoef je het gezochte niet in te geven van bij het begin , maar gewoon een lettercombinatie die er in voorkomt
je hoeft dan bv niet Sint-Truiden in te brengen maar gewoon Truiden, en je ziet dan hoe het geschreven word
Fluppie
als je gaat naar vinden van POI (interessante locaties) hoef je het gezochte niet in te geven van bij het begin , maar gewoon een lettercombinatie die er in voorkomt
je hoeft dan bv niet Sint-Truiden in te brengen maar gewoon Truiden, en je ziet dan hoe het geschreven word
Fluppie