CABERG JUSTISIMO TITANIUM
Moderator: GVN
CABERG JUSTISIMO TITANIUM
IK HEB EEN CABERG JUSTISIMO TITANIUM 2JAAR OUD EN MIJN VIZIER BLIJFT NIET MEER VANZELF OPENSTAAN IS HET MOGELIJK OM DIT VASTER TE ZETTEN OF ER EEN NIEUW SCHERM IN TE ZETTEN????
HEB EEN NIEUWE HELM CJT VASTGEHAD EN DEZE KLIKT ECHT PER STAND KAN ZO EEN VIZIER OP MIJN OUDERE HELM
HEB EEN NIEUWE HELM CJT VASTGEHAD EN DEZE KLIKT ECHT PER STAND KAN ZO EEN VIZIER OP MIJN OUDERE HELM
-
Werner Von C.
- Contacteer:
Re: CABERG JUSTISIMO TITANIUM
Hé Jan,Jan RT schreef:IK HEB EEN CABERG JUSTISIMO TITANIUM 2JAAR OUD EN MIJN VIZIER BLIJFT NIET MEER VANZELF OPENSTAAN IS HET MOGELIJK OM DIT VASTER TE ZETTEN OF ER EEN NIEUW SCHERM IN TE ZETTEN????
Een nieuw scherm zal je waarschijnlijk nog wel kunnen bestellen.
Vaster zetten, daar twijfel ik aan.
Ik heb een Caberg Xilix.
Toen ik een zonnevizier bestelde heeft men het exacte type moeten opgeven want anders zou het niet passen. Logisch zullen de meesten wel zeggen. Maar er zijn blijkbaar geen types van hetzelfde merk Caberg waarvan men de schermen kan overzetten.
Ik ben van de Xilix trouwens zeer tevreden en het vizier kan ook in drie standen gezet worden.
Heb alleen spijt dat ik er geen gekocht heb met dubbel vizier.
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black

-
janneman
- Contacteer:
hey jan,
ik heb ook een caberg. Langs de zijkant waar de scharnieren zich bevinden, zit er een soort klepje dat je kan verschuiven. Daaronder zit een grote soort vijs, die je kan aanspannen met een geldstuk of iets dergelijks. Bij mijne caberg in elk geval, en het helpt, om het jaar ofzo span ik die wat bij ...
hopelijk lost dit je probleem op ?!
hasta la pasta
jan
ik heb ook een caberg. Langs de zijkant waar de scharnieren zich bevinden, zit er een soort klepje dat je kan verschuiven. Daaronder zit een grote soort vijs, die je kan aanspannen met een geldstuk of iets dergelijks. Bij mijne caberg in elk geval, en het helpt, om het jaar ofzo span ik die wat bij ...
hasta la pasta
jan
K75 / GS1100 / GS1200 / GSA1200 • ROOD / GSA1200 • TRIPLE BLACK / GSA1200 LC • WIT (model 2017)
Hou in gedachten wat je ziet en zie wat je in je gedachten houdt
https://www.instagram.com/janmarchandphotography/
Zou wel kunnen natuurlijk, ik dacht dat de vijzen enkel diende om het opendraaiende deel vaster te zetten. Door de twee klepjes, die ook de vijzen afdekken, er af te halen kan ik het scherm demonteren.janneman schreef:hey jan,
hasta la pasta
jan
De vijzen zelf kan ik niet vaster draaien. Ik heb de helm nu ongeveer en jaar, dus zoveel sleet zal er nog niet opzitten waarschijnlijk.
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black

-
janneman
- Contacteer:
ja jakke,
is wel waar wat je zegt. Is bij mij ook eerder als gans het opklappend gedeelte losser komt te staan dat ik het daar vastdraai, met het vizier alleen heb ik geen ervaring. Blijft na enkele jaren nog altijd even goed open en dicht gaan
j.
is wel waar wat je zegt. Is bij mij ook eerder als gans het opklappend gedeelte losser komt te staan dat ik het daar vastdraai, met het vizier alleen heb ik geen ervaring. Blijft na enkele jaren nog altijd even goed open en dicht gaan
j.
K75 / GS1100 / GS1200 / GSA1200 • ROOD / GSA1200 • TRIPLE BLACK / GSA1200 LC • WIT (model 2017)