Wie heeft er xenonlampen op zijn R1200RT staan en heb je daar nu wel of geen problemen met den electriek (canbus ge weet wel.)
Laat es iets weten.
Met dank Z
Moderator: GVN
Ik heb het specifiek gevraagd voor de RT en is niet te krijgen.Francis schreef:Heel raar inderdaad ...
Ik had immers ook begrepen dat je idd je rt als, dure optie af fabriek, met xenons kon laten uitrusten hoor !
Zou wel dik 1000 eurookes extra kosten zeggen ze me..
Vanaf dit jaar, vorig jaar was die optie der niet ....
O, ja, bijna vergeten, Snoepje, dien is de max
Proficiat met de aankoop van je nieuwe motorfiets.ik heb mijne RT vorige week besteld. Model 2007
Is het verbruik per canbus-adres niet in te stellen door je dealer ? Als dat het geval is, moet die het verbruik van de piekwaarde van uw trafos toch kunnen programmeren ?snoepje schreef:Hoi Zuchero,
Heb ondertussen je pm al beantwoord, had misschien beter eerst eens op forum gekeken. Ik heb inderdaad nog steeds xenons op mijn r1200rt, en nog altijd razend enthousiast. Het probleem met de canbus blijft wel bestaan, maar op de duur geraak je er aan gewoon om je moto telkens 2 maal te starten. Het is enkel niet zo goed voor je batterij, evt startmotor, en missschien je imago, maar eens die 2 lampjes opgloeien, dan is dit laatste weer snel hersteld.
Voor verdere vragen altijd bereid.
Mijn xenonlamp heb ik laten installeren door bmw (lievens)Zuchero schreef:Juist, probeer hier nu te weten te komen of er eventuele problemen aan verbonden zijn. Waar heb je je spulletjes gehaald trouwens?![]()
Laat es iets weten.
Met dank Z
Hoi Wim,Is het verbruik per canbus-adres niet in te stellen door je dealer ? Als dat het geval is, moet die het verbruik van de piekwaarde van uw trafos toch kunnen programmeren ?
Fout ! Vanaf begin 2007 is Xenon af fabriek BMW Motorrad bestelbaar voor de RT als optie : 400 €.Flat Twin Power schreef: neen, alleen op de GT, ik heb mijne RT vorige week besteld. Model 2007, de enige optie die volgens mij nieuw is ten opzichte van het 2006 model (buiten de kleuren uiteraard) is RDC
Tiens, nonkel Bmw heeft dus iets geleerd van die knoeiers...Alain GS schreef:Fout ! Vanaf begin 2007 is Xenon af fabriek BMW Motorrad bestelbaar voor de RT als optie : 400 €.Flat Twin Power schreef: neen, alleen op de GT, ik heb mijne RT vorige week besteld. Model 2007, de enige optie die volgens mij nieuw is ten opzichte van het 2006 model (buiten de kleuren uiteraard) is RDC
Alain GS, waar heb jij die info vandaan, want vandaag heb ik bij de dealer en specifiek nog een achter gevraagd en op vandaag kan je het nog niet bestellen als optie, je zult dus moeten wachten tot begin 2007. Maar als je het als optie kan bestellen zul je het door de dealer ook achteraf wel kunnen laten monteren zekerAlain GS schreef:Fout ! Vanaf begin 2007 is Xenon af fabriek BMW Motorrad bestelbaar voor de RT als optie : 400 €.Flat Twin Power schreef: neen, alleen op de GT, ik heb mijne RT vorige week besteld. Model 2007, de enige optie die volgens mij nieuw is ten opzichte van het 2006 model (buiten de kleuren uiteraard) is RDC