GSA 800 - Eerste rij - impressies !! EXCLUSIEF !!
Moderator: GVN
-
- Berichten: 43
- Lid geworden op: 05 mar 2006, 17:11
- Locatie: Blowfield - WantYourPants
GSA 800 - Eerste rij - impressies !! EXCLUSIEF !!
Het stond er al langer aan te komen...
Een GS Adventure op basis van de nieuwe 800 !!
En ongelooflijk maar waar...
Vorige week in Kroatië (of all places !!)
Liep ik een undercover testteam tegen het lijf !!
Zij reden rond met de eerste testmodellen !!
Ofschoon hij nog een beetje onherkenbaar gemaakt was
(dat doen ze wel vaker met fabrieksmachines)
Ik heb dan ook mijn stoute schoenen aangetrokken en meteen om een
testritje verzocht...
De eerste indruk van de machine is 'ONGELOOFLIJK LICHT' !!
Ik kwam net terug van een weekje offroad wroeten in de Alpen..
en het gewichtsverschil is éééénorm !!
De machine klemt lekker tussen de benen, en laat zich sturen als een
pluimpje, ook in de ruwste offroad situaties !!
Verder is me ook de tank opgevallen !! deze werd ACHTER het zadel
geplaatste, en is een pak kleiner dan op z'n grotere broertje...
Voor de nieuwe GSA 800 grijpt BMW ongelooflijk maar waar
TERUG NAAR DE BASICS !!
De telelever werd overboord gegooid, en de bolide kreeg een stevige
voordempers aangemeten...
Ook achteraan vinden we een krachtig paar Ohlins terug met een ruime
veerweg.
De uitlaat is volledig horizontaal geplaatst en maakt een aangenaam geluidje... klinkt wel ietsjes lichter in de oren dan de 1200 versie...
De GSA 800 is duidelijk voorbestemd voor Avontuur, een fris geel kleurtje op ons testmodel,
en ... een ruime bagagedrager voor de bepakking...
Door de tank is er geen ruimte voor een passagier, maar dat kan echte avonturiers weinig deren..
Er waren ook een paar zaken die echt tegenvielen... Eerst en vooral... de afwezigheid van de Cardan... voor dit model opteerde BMW terug voor een KETTING !!
en verder de bandenkeuze.. die had ik wel iets stoerder verwacht op deze machine...
Nu nog even afwachten wat de prijs zegt... maar ik sta alvast te popelen...
Reacties op deze uniek test zijn uiteraard welkom
O Ja, ik heb ook wat fototjes genomen natuurlijk:
Een GS Adventure op basis van de nieuwe 800 !!
En ongelooflijk maar waar...
Vorige week in Kroatië (of all places !!)
Liep ik een undercover testteam tegen het lijf !!
Zij reden rond met de eerste testmodellen !!
Ofschoon hij nog een beetje onherkenbaar gemaakt was
(dat doen ze wel vaker met fabrieksmachines)
Ik heb dan ook mijn stoute schoenen aangetrokken en meteen om een
testritje verzocht...
De eerste indruk van de machine is 'ONGELOOFLIJK LICHT' !!
Ik kwam net terug van een weekje offroad wroeten in de Alpen..
en het gewichtsverschil is éééénorm !!
De machine klemt lekker tussen de benen, en laat zich sturen als een
pluimpje, ook in de ruwste offroad situaties !!
Verder is me ook de tank opgevallen !! deze werd ACHTER het zadel
geplaatste, en is een pak kleiner dan op z'n grotere broertje...
Voor de nieuwe GSA 800 grijpt BMW ongelooflijk maar waar
TERUG NAAR DE BASICS !!
De telelever werd overboord gegooid, en de bolide kreeg een stevige
voordempers aangemeten...
Ook achteraan vinden we een krachtig paar Ohlins terug met een ruime
veerweg.
De uitlaat is volledig horizontaal geplaatst en maakt een aangenaam geluidje... klinkt wel ietsjes lichter in de oren dan de 1200 versie...
De GSA 800 is duidelijk voorbestemd voor Avontuur, een fris geel kleurtje op ons testmodel,
en ... een ruime bagagedrager voor de bepakking...
Door de tank is er geen ruimte voor een passagier, maar dat kan echte avonturiers weinig deren..
Er waren ook een paar zaken die echt tegenvielen... Eerst en vooral... de afwezigheid van de Cardan... voor dit model opteerde BMW terug voor een KETTING !!
en verder de bandenkeuze.. die had ik wel iets stoerder verwacht op deze machine...
Nu nog even afwachten wat de prijs zegt... maar ik sta alvast te popelen...
Reacties op deze uniek test zijn uiteraard welkom
O Ja, ik heb ook wat fototjes genomen natuurlijk:
Laatst gewijzigd door Danny Da Kani op 17 aug 2006, 10:14, 2 keer totaal gewijzigd.
F650 - 1100 GS - 1200 GSA
Kiekjes en blog op
http://www.eventmasters.fotki.com
http://www.eventmasters.be - http://www.wasda.nu
Kiekjes en blog op
http://www.eventmasters.fotki.com
http://www.eventmasters.be - http://www.wasda.nu
-
- Berichten: 13
- Lid geworden op: 01 okt 2004, 18:47
- Locatie: Maastricht
Re: GSA 800 - Eerste rij - impressies !! EXCLUSIEF !!
Starten: kicken of electrisch?Danny Da Kani schreef:Het stond er al langer aan te komen...
En GS Adventure op op basis van de nieuwe 800 !!E
Ural M72, R100GS/PD
Warempel !
Dat zijn toch kraks hé, bij BMW : zó goed een nieuw model kunnen camoufleren. Ik zou warempel gedacht hebben dat het een 50cc brommerke was ! Stomme idioot die ik ben ! Voor mij kan dat ding maar niet vlug genoeg op de markt gegooid worden. Mijn hand beeft al van emotie als ik er aan denk van de bestelbon te zullen gaan ondertekenen . Het wachten lijkt nu wel eindeloos ... . Jesus ! Aftermarket, spring erop !!!
R 1200 GS K50 MJ 2015 Frozen dark blue metallic (since October 3 2014 ... )
R 1200 GS K25 MU 2008 Silver grey met.(September 2008 - September 2014)
R 1200 GS K25 MJ 2005 Ocean blue metallic (September 2004 - september 2008)
K 75 RT 1993 (ex-police, since August 2007)
R 1200 GS K25 MU 2008 Silver grey met.(September 2008 - September 2014)
R 1200 GS K25 MJ 2005 Ocean blue metallic (September 2004 - september 2008)
K 75 RT 1993 (ex-police, since August 2007)
-
- Berichten: 4288
- Lid geworden op: 25 mar 2006, 22:21
- Woonplaats: Grimbergen
- Locatie: Vlaams Brabant
- Contacteer:
Re: GSA 800 - Eerste rij - impressies !! EXCLUSIEF !!
Die kan je zeker alleen omdraaien op een smal doodlopend boswegeltje!!!Danny Da Kani schreef:Het stond er al langer aan te komen...
Een GS Adventure op basis van de nieuwe 800 !!
En ongelooflijk maar waar...
Vorige week in Kroatië (of all places !!)
Liep ik een undercover testteam tegen het lijf !!
Zij reden rond met de eerste testmodellen !!
Ofschoon hij nog een beetje onherkenbaar gemaakt was
(dat doen ze wel vaker met fabrieksmachines)
Ik heb dan ook mijn stoute schoenen aangetrokken en meteen om een
testritje verzocht...
De eerste indruk van de machine is 'ONGELOOFLIJK LICHT' !!
Ik kwam net terug van een weekje offroad wroeten in de Alpen..
en het gewichtsverschil is éééénorm !!
De machine klemt lekker tussen de benen, en laat zich sturen als een
pluimpje, ook in de ruwste offroad situaties !!
Verder is me ook de tank opgevallen !! deze werd ACHTER het zadel
geplaatste, en is een pak kleiner dan op z'n grotere broertje...
Voor de nieuwe GSA 800 grijpt BMW ongelooflijk maar waar
TERUG NAAR DE BASICS !!
De telelever werd overboord gegooid, en de bolide kreeg een stevige
voordempers aangemeten...
Ook achteraan vinden we een krachtig paar Ohlins terug met een ruime
veerweg.
De uitlaat is volledig horizontaal geplaatst en maakt een aangenaam geluidje... klinkt wel ietsjes lichter in de oren dan de 1200 versie...
De GSA 800 is duidelijk voorbestemd voor Avontuur, een fris geel kleurtje op ons testmodel,
en ... een ruime bagagedrager voor de bepakking...
Door de tank is er geen ruimte voor een passagier, maar dat kan echte avonturiers weinig deren..
Er waren ook een paar zaken die echt tegenvielen... Eerst en vooral... de afwezigheid van de Cardan... voor dit model opteerde BMW terug voor een KETTING !!
en verder de bandenkeuze.. die had ik wel iets stoerder verwacht op deze machine...
Nu nog even afwachten wat de prijs zegt... maar ik sta alvast te popelen...
Reacties op deze uniek test zijn uiteraard welkom
O Ja, ik heb ook wat fototjes genomen natuurlijk:
R1200GSA: Never ride faster than your guardian angel can fly!!
-
- Berichten: 9612
- Lid geworden op: 28 sep 2004, 21:36
prachtig
meer kan er niet van gezegd worden
de moderne look zal veel concurentie terug in hun haar doen scharten.
met de naft bak onder het zadel zal menig stunt-team weer voor extreme wheelie en tricks gaan
ben benieuwd wanneer ze in Belgie in de toonzaal verschijnen.
meer kan er niet van gezegd worden
de moderne look zal veel concurentie terug in hun haar doen scharten.
met de naft bak onder het zadel zal menig stunt-team weer voor extreme wheelie en tricks gaan
ben benieuwd wanneer ze in Belgie in de toonzaal verschijnen.
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Re: GSA 800 - Eerste rij - impressies !! EXCLUSIEF !!
Hum LopenJo BastinGS schreef: Starten: kicken of electrisch?
GSven
ex-C1, ex-Dylan, ex-Deauville 650, ex-R1150GS : +/- 50K of fun Now on 12RT
lid BMW MC VL
Dit profiel wordt niet meer gebruikt. Om me te mailen, zoek naar Sven 12RT
ex-C1, ex-Dylan, ex-Deauville 650, ex-R1150GS : +/- 50K of fun Now on 12RT
lid BMW MC VL
Dit profiel wordt niet meer gebruikt. Om me te mailen, zoek naar Sven 12RT
-
- Berichten: 25
- Lid geworden op: 21 dec 2004, 16:22
- Locatie: Zemst
NIEUWE GS 800 CC
Jawadde : erre het gezeen ? Tis iene met een bel op het steur : Absoleut noedig -
Pierrot Elewijt GS 1200
Pierrot Elewijt GS 1200
-
- Berichten: 9612
- Lid geworden op: 28 sep 2004, 21:36
voor U zullen ze wel een uitzondering maken
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
YOO
Mooie fotosoep
Grtz, Philip!
Mooie fotosoep
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
-
- Berichten: 52
- Lid geworden op: 17 dec 2004, 15:42
- Contacteer: