Hallo,
Ben sedert 2 maand de trotse eigenaar van een 1200 RT. Alles erop en eraan. 1 probleem, de linkerspiegel geeft mij een erbarmelijk zicht. Vanaf 3000 toeren zie ik een wazig beeld in de spiegel. Heb dit reeds gemeld bij het eerste onderhoud bij mijn dealer. Blijkt dat er niets aan te verhelpen valt. De spiegel werd gedemonteerd door de dealer, maar nog steeds hetzelfde euvel??? Wie heeft er ook hetzelfde probleem en kan mij helpen bij een oplossing ??? Thanks
slecht zicht linker spiegel
Moderator: GVN
-
Oswald The Lucky Rabbit
-
Motoroosje en Erteeke
Ik had ook van die trillingen in de linker spiegel (tot 3500 toeren). Ik zag gewoon geen kl.... in die spiegel en vond dat levensgevaarlijk. In de garage hebben ze toen van die zwarte tuttefrut (kneedbare rubber?) tussen het bevestigingspunt van de spiegel en de moto gedaan. Sindsdien zijn de trillingen tot een aanvaardbaar niveau gedaald.
Lang leve onze Womolia (= luxevibrator = troetelnaampje voor ons Erteeke wegens de trillingen (en mijn vrouwtje gelukkig! Nu zeker dat ze zoveel ftalaten in vibrators hebben gevonden)!
Lang leve onze Womolia (= luxevibrator = troetelnaampje voor ons Erteeke wegens de trillingen (en mijn vrouwtje gelukkig! Nu zeker dat ze zoveel ftalaten in vibrators hebben gevonden)!
-
betaburned