Ik moet er wel bij vermelden dat "Kaatje" deze zomer eens bij "Den John"langsgeweest is.
Moderator: GVN

Bedankt voor de reactie op mn moto maar het is nog steeds de eerste lak naar het schijnt zijn er niet zo veel van verkocht maar ik vindt het persoonlijk wel mooi. Ondanks de hoge kilometerstand zou ik graag nog jaren met mn kaatje willen rijden ze is nu 3 jaar in mijn bezit en dit jaar zijn er wat kosten aangeweest nieuwe snelheidsmeter voorvorkdichtingen maar ik vindt het het waard daar ik een K75 een van de meest handige en gebruiksvriendelijke motors vindt waar ik in 25 jaar motorervaring mee gereden heb waaronder Ducati 907ie Yamaha XJR1300 & XS650 Honda CX500 en een prachtige Norton 850 Commando waar ik wel spijt van heb dat ik die ooit verkocht heb.pvdk schreef:Dat spul is onderhouden ! En inderdaad, na 15 jaar een nieuw kleurtje, why not.
Als ik er de centen zou voor hebben stond er waarschijnlijk ook wel een R1200GS in mn schuurtje want dat is mn droommotor maar het gevoel om Kaatje te vervangen zou me zwaar vallen.(s)Campi schreef:Het blijft idd. een knappe verschijning, doet me plezier dit te zien en doet me insgelijk beseffen dat ik als consument dusdanig ben gebrainwashed om steeds maar nieuw, nieuwer, nieuwst te kopen...ik vecht ertegen
HalloRUSOR schreef:Hoi
Deze mag je inderdaad niet meer weg doen... daar ga je spijt van hebben... Mooie motor
GRTS Danny
Ik moet er wel bij vermelden dat "Kaatje" deze zomer eens bij "Den John"langsgeweest is.

Dat blijft toch schoon he!zelfs na20jaar en meer,ik vindt persoonlijk een K nog steeds "up to date".Hoeveel km heeft jouw K al gedaan ? en heeft hij al voor problemen gezorgd ?Patrick/GS schreef:Nu nog rubberen moffen rond die voorpoten en je moet nooit meer de keerringen vervangen.
Heb de orginele zwarte wielen ook nog, maar heb die grijze voor een prikje kunnen kopen. Bij een bandenwissel moet ik dan alleen wielen wisselen.
Zou trouwens eerder naar een GS 850/1100/1150 uitkijken, dat heb ik ook gedaan. Dan kan je droom sneller werkelijkheid worden
Heb de GS nog maar een half jaar en de K heeft daarom niet veel meer gebold. Hij heeft wel een ereplaats gekregen![]()
Voor het weekend de verzekeringsagent gebeld dat de GS in de garage
stond (mijn garage) en ik daarom met de K wou rijden.
Ga dit regelmatig doen om alles soepel te houden tot het oldtimerstatuut kan aanvraagd worden (nog 2,5 jaar).
Was efkes aanpassen na 6000 km GS, maar de motor en versnellingsbak van de K zijn duidelijk beter.
Ben bang dat als je eenmaal een andere (nieuwere) hebt gereden, je je Geliefde kaatje heel snel vergeet. Is mij overkomen. Wat een verschil. Dus blijf nog maar even bij je kaatje. Zolang je niet beter weet een heel fijne motor. Ex k 75 rijder en nu blije r1200rt rijder.VutteRT schreef:[quoteDus ooit mischien nen GS en daarnaast Kaatje.
Bedankt voor de reactiefrank
Ideale mix K75GSDJAIRO schreef:Als ik er de centen zou voor hebben stond er waarschijnlijk ook wel een R1200GS in mn schuurtje want dat is mn droommotor maar het gevoel om Kaatje te vervangen zou me zwaar vallen.(s)Campi schreef:Het blijft idd. een knappe verschijning, doet me plezier dit te zien en doet me insgelijk beseffen dat ik als consument dusdanig ben gebrainwashed om steeds maar nieuw, nieuwer, nieuwst te kopen...ik vecht ertegen
Dus ooit mischien nen GS en daarnaast Kaatje.
Bedankt voor de reactiefrank

dat "up to date" zijn vind ik ook echt wel!Dat blijft toch schoon he!zelfs na20jaar en meer,ik vindt persoonlijk een K nog steeds "up to date".Hoeveel km heeft jouw K al gedaan ? en heeft hij al voor problemen gezorgd ?
Bedankt voor de reactie![]()
mvg frank
Right man!!jerre schreef:dat "up to date" zijn vind ik ook echt wel!Dat blijft toch schoon he!zelfs na20jaar en meer,ik vindt persoonlijk een K nog steeds "up to date".Hoeveel km heeft jouw K al gedaan ? en heeft hij al voor problemen gezorgd ?
Bedankt voor de reactie![]()
mvg frank
ok in vgl met iets nieuws zal de K zijn ouderdom niet kunnen verloochenen, logisch ook, maar als iemand vraagt hoe oud mijn K75C is (21j ondertussen)
verschieten ze toch efkes...
als je je K vergelijkt met leeftijdsgenoten van Honda of Suzuki of anderen, vind ik de K er subjectief 5 à 10 jaar jonger uit zien!
Koptironjakke schreef:@ DJAIRO,
Heb jij de rit van Bazel overlaatst meegereden ??
Staat mij voor dat ik da Beemerken toen gezien heb in Emmadorp !!
Aan de derde controlepost ??
Gr, Jakke.